درباره شرکت

  • تیمی با تجربه، خوش فکر، جوان و پُر انرژی

    تیمی همراه تجربه، دانش روز، جوان و پر انرژی شما را همراهی خواهد کرد.

  • محیطی دوستانه و پویا

    در محیطی دوستانه و پویا رشد خواهید کرد.

معرفی شرکت سامانه های مدیریت
شرکت سامانه های مدیریت
سامانه های مدیریت در نمایشگاه الکامپ
شرکت سامانه های مدیریت

• تدوین و اجرای استراتژی سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت
• تحلیل و رصد رقبا
• مسلط بر اصول تولید محتوا و بهینه سازی آن‌ها
• مسلط بر استراتژی‌های لینک بیلدینگ و اجرای آن
• اصول لینک سازی داخلی
• طراحی استراتژی انواع لینک‌سازی خارجی
• آنالیز دوره‌ای و ارائه گزارشات
• مسلط بر ابزارهای Ahrefs، SEMrush،  Google Search Consoleو Google Analythics
• مسلط بر اصول سئو تکنیکال، off page، on page
• تهیه گزارشات کمپین‌های سئو
• به روز بودن اطلاعات در حوزه سئو و آپدیت‌های ارائه شده توسط گوگل
• مسلط بر اصول تحقیق کلمات کلیدی و ابزارهای مرتبط
• تحلیل نوسانات رتبه‌ها و ارائه راهکار جهت بهبود
• مسلط بر ساختار تگ گذاری‌ها
• توانایی رهبری و مدیریت پروژه
• دارای روحیه همکاری و مسئولیت پذیری
• حداقل 5 سال تجربه کار در زمینه سئو
•   داشتن سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزار مزیت محسوب می شود

شرح وظایف:
• ایجاد استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی برای بالابردن آگاهی افراد نسبت به برند ما؛ جذب و هدایت ترافیک به‌سمت محصولات و خدمات ما؛
• برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف بازاریابی و KPI.
• شناسایی، توسعه، تدوین و ارزیابی استراتژی‌های بازاریابی بر اساس اهداف تعریف شده و ویژگی‌های بازار.
• تعیین اهداف بازاریابی بر اساس عملکرد گذشته و پیش‌بینی‌های بازار.
• برنامه ریزی و اجرای کمپین های آنلاین و آفلاین
• برنامه‌ریزی و اجرای فرآیندهای اندازه‌گیری نرخ‌های تبدیل و بهبود آن‌ها (CRO).
• برنامه‌ریزی و اجرای فرآیندهای تبلیغات در نتایج موتورهای جستجو (SEM).
• برنامه‌ریزی و نظارت بر فرآیندهای بهینه‌سازی وب‌سایت برای نتایج موتورهای جستجو (SEO).
• برنامه‌ریزی، اندازه‌گیری، سنجش اثربخشی عملکرد کمپین‌های دیجیتال و ارزیابی در برابر اهداف.
• برنامه ریزی و مانیتور حضور شرکت در رسانه های اجتماعی
• توسعه پیام برند موثر و منسجم.
• ارائه Insight نسبت به بازار، محصول و رقبا
پیش نیازها:
• سابقه مدیریتی در حوزه بازاریابی دیجیتال.
•توانایی توسعه و اجرای استراتژی‌های فروش و بازاریابی.
• مسلط به مفاهیم بازاریابی B2B
• مسلط به مفاهیم و روند تحقیقات بازار
• آشنایی با ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics و Webmaster Tools.
• آشنایی به نگارش Marketing Plan.
• آشنایی کامل با Marketing Retention Strategy و Brand Book.
• تجربه کافی در شبکه‌های اجتماعی.
• آشنایی با Marketing Automation

شغل مهندسی فروش در شرکت ما به صورت حرفه ای و علمی تعریف می گردد. مهندس فروش باید قدرت تحلیل نیازمندی های بیزینسی و فنی مشتری در حوزه CRM رو داشته باشه و بتونه راهکار مناسبش رو ارائه کنه. ما به هر قیمتی و به هر سازمانی نمی فروشیم! اگه به مذاکره واقعا علاقه دارین، هوش اجتماعی خوبی رو در خودتون متصورین، دوست دارین لبه تکنولوژی دنیا حرکت کنید و از رشد و یادگیری مستمر انرژی میگیرین پس اینجا جای شماست:
مسئولیت:
• توانایی برگزاری جلسات فروش نرم افزار سازمانی (B2B) و ارائه دمو به مشتریان
• آشنایی و علاقمندی به حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان و نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
• رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، MBA، فناوری اطلاعات
• آشنا به اصول و فنون مذاکره و Body Language
• ترجیحا دارای سابقه کار مرتبط با فروش نرم افزار سازمانی
• تسلط به انواع روش های فروش و مفاهیم مرتبط با حوزه فروش
• خلاق، پرانرژی و با انگیزه
• دارای روحیه تعاملی، چابک و علاقمند به یادگیری و پیشرفت در کار
• تسلط به نرم افزار Office و ترجیحا فتوشاپ
• دانشجویان مستعد کارشناسی ارشد از دانشگاه های دولتی تهران که امکان کار تمام وقت را داشته باشند نیز می توانند نسبت به درج درخواست همکاری اقدام نمایند
مهارت ها :
• روانشناسی فروش شامل مخاطب شناسی، موقعیت شناسی، زبان بدن
• مهارت ارتباطی شامل مهارت گوش دادن، برانگیختن کنجکاوی ، کسب اعتماد ، همانندسازی رفتاری (کلامی و غیرکلامی)
• مهارت ارائه و معرفی محصول شامل مهارت نمایش محصول ، مهارت ارائه با پاورپوینت و وایت بورد، ارائه به گروه ، ارائه به فرد
• مهارتهای اقناعی شامل مهارت فروش با سؤال، مهارت چانه زنی و مذاکره
• فروش سازمانی شامل مراحل فرایند فروش سازمانی و نکات مربوط به آن (مذاکره جمعی، اخذ قرار ملاقات، تأثیر عامل فرهنگ سازمانی، تشریفات سازمانی و …

• تدوین تقویم محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ
• تولید محتوا متنی مرتب و متناسب با شبکه‌های اجتماعی، سایت و وبلاگ
• آشنایی با تولید مقالات مرتبط با حوزه فعالیت شرکت و مقاله نویسی برای بلاگ
• شناسایی پرسونا مخاطبان
• تسلط بر نوشتن و ویرایش متون فارسی
• جست‌وجو و تحقیق برای دستیابی به محتواهای به روز و معتبر در حوزه‌های مربوطه
• تسلط بر شبکه‌های اجتماعی (لینکدین و اینستاگرام) و آشنایی با الگوریتم‌های مربوطه
• تحلیل رقبا، شناسایی مخاطبان، تقویت شبکه سازی و تعامل با متخصصان و تاثیرگذاران حوزه‌های مربوطه
• برنامه‌ریزی و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی با همکاری تیم
• پست‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی به صورت مرتب و طبق برنامه و پاسخگویی به نظرات و پیام‌ها
• ایده پردازی
• آشنایی با فنون تبلیغ نویسی
• بررسی و تحلیل ترافیک شبکه‌های اجتماعی
• توانایی مدیریت همزمان چند اکانت و تولید محتوا متناسب با مخاطبان مختلف
• توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان و همکاران
• ارائه گزارشات فعالیت‌ها

شرح شغل:
• توسعه و افزایش ترافیک سایت در موتورهای جستجو
• توانایی ارائه استراتژی‌های روز سئو جهت پیشرفت سئو داخلی و خارجی
• به‌روز‌ رسانی و اضافه کردن لینک‌ در مطالب پیشین (لینک‌سازی داخلی و خارجی)
• تحقیق و بررسی برای کیوردهای سئو جهت تولید محتوا
• تعیین هدف‌های قابل اندازه‌گیری جهب افزایش ترافیک در قسمت‌های مختلف سایت
• نظارت روزانه به بازده فعالیت‌های سئو جهت بهینه‌سازی استراتژی سئو
• ارتباط مستمر با تیم‌های مختلف سازمان: تولید محتوا، بازاریابی، فروش، تیم فنی، شبکه‌های اجتماعی تهیه گزارش مستمر از پیشرفت کار
توانمندیهای:
• درک الگوریتم‌ موتورهای جستجو و روش‌های رتبه‌بندی آنها
• آشنایی کامل با Google Analytics (توانایی در ساخت هدف، سگمنت، ایونت)
• دانش کافی در جستجو کیورد و توانایی کار کردن با ابزارهای Semrush, Ahref، Google Search Console
• تسلط به مباحث سئو فنی
• توانایی تحلیل و مقایسه عملکرد رقبا
• توانمند در تحلیل داده‌ها به صورت روزانه
• آشنا با Google Data Studio
• توانمند در برقراری ارتباط‌های شفاهی و نوشتاری (ایمیل، تلفن، چت و ...)
• مشتاق به یادگیری مستمر و به روز بودن با مسائل روز سئو
• ارائه حداقل یک مورد پروژه موفق در سئو
• دارای روحیه کار تیمی


ما در شرکت سامانه های مدیریت در این سمت شغلی به دنبال فردی با انگیزه، با دانش و توانمند جهت اجرای عملیات منابع انسانی همسو با استراتژی‌های سازمان هستیم. متقاضی این سمت ضمن دارا بودن مهارت‌های انسانی از جمله برقراری تعاملات اثربخش، مدیریت تعارضات، کار تیمی و تسهیل‌گری در روابط انسانی، باید با روندها و روشهای نوین منابع انسانی آشنا و به حوزه‌های فرایندی زیر مسلط باشد:
• تحلیل، طراحی و ارزشیابی مشاغل
• برنامه ریزی منابع انسانی
• کارمندیابی
• انتخاب
• جامعه پذیری
• مدیریت عملکرد
• پاداش
• حقوق و دستمزد
• توسعه و بهسازی
• ایمنی، بهداشت و روابط کار

مسئولیت‌ و وظایف اصلی:
• توسعه نرم‌افزارهای جدید در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان
• مشارکت با تیم تحلیلگران برای آنالیز، طراحی و پیاده‌سازی نیازهای مشتریان
• توسعه Plugin های جدید، Workflows و Business Process
• نگهداری نرم‌افزارهای موجود
• مشارکت در توسعه برنامه‌های متنوع جانبی در حوزه CRM مانند پرتال مشتریان، شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با سیستم‌های تلفنی و ....

دانش نرم‌افزار و ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز:
• دارای تجربه حداقل 3 ساله در زمینه توسعه Web Application
• دانش بالا در OOP و Design Patterns و معماری نرم‌افزار
• دارای تجربه در Typescript/Angular/ Bootstrap/CSS3/HTML5) Front-End)
• دارای تجربه در MVC/ASP.Net/RESTful API) Back-End)
• آشنایی با مفاهیم UX/UI
• آشنایی با TDD
• تجربه کار با وب‌سایت‌های با تعداد درخواست‌های زیاد امتیاز محسوب می‌شود
• آشنایی با T-SQL

مسئولیت‌ و وظایف اصلی:
• حضور در جلسات شناخت پروژه و تحلیل نیازمندی های مشتری
• تهیه مستندات شناخت پروژه
• تحلیل، طراحی و تولید راهکارهای سفارش مشتری
• طراحی، تولید و مستندسازی مستندات راهکارهای سفارش مشتری
• پرزنت درون سازمانی و برون سازمانی راهکارهای تولیدشده
• نصب و راه اندازی CRM و محصولات جانبی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان
• حضور در محل مشتری و پیاده سازی و استقرار راهکارهای تولید شده و ارائه آموزش های کاربری به مشتریان
• تعامل مستمر و موثر با بخش پشتیبانی سازمان به منظور آموزش راهکارهای سفارشی ارائه شده به مشتری
• تسلط کامل به راهکارها و محصولات عمومی سامانه‌های مدیریت

دانش نرم‌افزار و ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز:
• آشنایی با Office خصوصا Word و Excel
• آشنایی با سیستم عامل سرور و مفاهیم شبکه
• آشنایی با پایگاه داده‌ (SQL Server)
• آشنایی با BPMN و UML
• دارای قدرت تجزیه و تحلیل بالا
• دارای رویکرد خلاقانه در حل مسائل
• دارای روحیه کار تیمی و فعالیت در فشار کاری
• دانش عمومی در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات
• ترجیحا آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و کار با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
• داشتن مهارت‌های ارتباطی موثر شامل مهارت گوش دادن به نیاز ذینفع و ایجاد حس اعتماد در او
• مهارت ارائه آموزش به سایر افراد
• آشنایی کافی به زبان انگلیسی
• دارای روحیه تعاملی، چابک و علاقمند به یادگیری و پیشرفت در کار
• رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و MBA
• حداکثر سن ۳۵ سال
• نوع همکاری: تمام وقت

ما به دنبال فردی هستیم که علاقمند باشد تا با شرکت در جلسات با مشتریان مختلف، ضمن آشنایی با انواع کسب و کارها، در پیاده‌سازی سیستم‌های سفارش مشتری بر روی یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های دنیا مشارکت کند.
برخی از مهارت‌های لازم:
• توانایی برگزاری و مدیریت جلسات شناخت نیازمندی‌ها
• آشنایی با اصول و تکنیک‌های استخراج نیازمندی و مستندسازی
• توانایی طراحی مدل و تحلیل قواعد و فرایندهای کسب و کاری و سیستمی
• آشنایی با مدل‌سازی فرآیندهای کسب و کار BPMN و مفاهیم تحلیل مبتنی بر استاندارد UML
• توانایی تدوین User Story و تهیه Prototype

در این نقش باید:
• به حل مسائل علاقمند بوده و به دنبال یافتن راهکارهای مختلف برای برطرف کردن دغدغه های مشتریان باشید.
• به یادگیری علاقه داشته باشید و دانش خودتان را در زمینه های مختلف رشد بدهید.
• انجام با کیفیت کار برایتان اهمیت داشته باشد و به آن متعهد باشید چون مشتریان به شما اعتماد می‌کنند

مسئولیت‌ و وظایف اصلی:
• نصب، پیاده سازی، اجرا و آموزش راهکارهای تولید شده
• ساخت و یا متناسب سازی فرم ها و گزارش های خاص مورد نیاز مشتری
• شرکت در جلسات پروژه و ارائه نظرات دریافتی از مشتری
• مستند کردن مراحل مختلف انجام کار و کسب تاییدیه انجام کار
• تسلط کامل به راهکارها و محصولات عمومی سامانه‌های مدیریت

دانش نرم‌افزار و ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز:
• آشنایی با Office به خصوص Excel و Word
• آشنایی با سیستم عامل سرور و مفاهیم شبکه
• آشنایی با پایگاه داده‌ (SQL Server)
• دانش عمومی در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات
• ترجیحا آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و کار با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
• مهارت ارتباط با نماینده مشتری و ارائه آموزش به سایر افراد
• آشنایی کافی به زبان انگلیسی
• دارای روحیه تعاملی، چابک و علاقمند به یادگیری و پیشرفت در کار
• رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
• حداکثر سن 35 سال
• نوع همکاری: تمام وقت

مسئولیت‌ها و وظایف اصلی:
• پاسخگویی به نیازمندی‌ها و مشکلات مشتریان از طریق راه‌های ارتباطی مختلف
• طراحی، تولید و مستندسازی مستندات شامل راهنمای کاربری و راهبری محصولات
• نصب و راه اندازی CRM و محصولات جانبی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان
• حل برخی از مشکلات در حوزه سیستم عامل، شبکه و پایگاه داده SQL Server
• غنی سازی و به روزرسانی پایگاه دانش شامل سوالات و پاسخ‌های متداول، راهکارهای حل مشکل و دانش‌های پایه موردنیاز
• ارائه آموزش به مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرم افزار، اخذ انواع گزارش‌ها و روش برخورد با خطاهای احتمالی
• تعامل مستمر و موثر با تیم‌های پروژه به منظور شناخت از راهکارهای سفارشی ارائه شده به مشتری به منظور ارائه پشتیبانی درست
• تسلط کامل به راهکارها و محصولات عمومی سامانه‌های مدیریت به منظور رفع مشکل و پاسخ به نیازمندی‌های مشتری
• توانایی کار در سایت مشتری
دانش نرم‌افزار و ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز:
• آشنایی با Office به خصوص Excel و Word
• آشنایی با پایگاه داده‌ (SQL Server)
• دانش عمومی در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات
• ترجیحا آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و کار با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
• ترجیحا دارای سابقه کار مرتبط با پشتیبانی نرم‌افزار

بالا