درباره شرکت

  • تیمی با تجربه، خوش فکر، جوان و پُر انرژی

    تیمی همراه تجربه، دانش روز، جوان و پر انرژی شما را همراهی خواهد کرد.

  • محیطی دوستانه و پویا

    در محیطی دوستانه و پویا رشد خواهید کرد.

معرفی شرکت سامانه های مدیریت
شرکت سامانه های مدیریت
سامانه های مدیریت در نمایشگاه الکامپ
شرکت سامانه های مدیریت


ما در شرکت سامانه های مدیریت در این سمت شغلی به دنبال فردی با انگیزه، با دانش و توانمند جهت اجرای عملیات منابع انسانی همسو با استراتژی‌های سازمان هستیم. متقاضی این سمت ضمن دارا بودن مهارت‌های انسانی از جمله برقراری تعاملات اثربخش، مدیریت تعارضات، کار تیمی و تسهیل‌گری در روابط انسانی، باید با روندها و روشهای نوین منابع انسانی آشنا و به حوزه‌های فرایندی زیر مسلط باشد:
• تحلیل، طراحی و ارزشیابی مشاغل
• برنامه ریزی منابع انسانی
• کارمندیابی
• انتخاب
• جامعه پذیری
• مدیریت عملکرد
• پاداش
• حقوق و دستمزد
• توسعه و بهسازی
• ایمنی، بهداشت و روابط کار

مسئولیت‌ها و وظایف اصلی:
• پاسخگویی به نیازمندی‌ها و مشکلات مشتریان از طریق راه‌های ارتباطی مختلف
• طراحی، تولید و مستندسازی مستندات شامل راهنمای کاربری و راهبری محصولات
• نصب و راه اندازی CRM و محصولات جانبی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان
• حل برخی از مشکلات در حوزه سیستم عامل، شبکه و پایگاه داده SQL Server
• غنی سازی و به روزرسانی پایگاه دانش شامل سوالات و پاسخ‌های متداول، راهکارهای حل مشکل و دانش‌های پایه موردنیاز
• ارائه آموزش به مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرم افزار، اخذ انواع گزارش‌ها و روش برخورد با خطاهای احتمالی
• تعامل مستمر و موثر با تیم‌های پروژه به منظور شناخت از راهکارهای سفارشی ارائه شده به مشتری به منظور ارائه پشتیبانی درست
• تسلط کامل به راهکارها و محصولات عمومی سامانه‌های مدیریت به منظور رفع مشکل و پاسخ به نیازمندی‌های مشتری
• توانایی کار در سایت مشتری
دانش نرم‌افزار و ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز:
• آشنایی با Office به خصوص Excel و Word
• آشنایی با پایگاه داده‌ (SQL Server)
• دانش عمومی در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات
• ترجیحا آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و کار با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
• ترجیحا دارای سابقه کار مرتبط با پشتیبانی نرم‌افزار

ما به دنبال فردی هستیم که علاقمند باشد تا با شرکت در جلسات با مشتریان مختلف، ضمن آشنایی با انواع کسب و کارها، در پیاده‌سازی سیستم‌های سفارش مشتری بر روی یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های دنیا مشارکت کند.
برخی از مهارت‌های لازم:
• توانایی برگزاری و مدیریت جلسات شناخت نیازمندی‌ها
• آشنایی با اصول و تکنیک‌های استخراج نیازمندی و مستندسازی
• توانایی طراحی مدل و تحلیل قواعد و فرایندهای کسب و کاری و سیستمی
• آشنایی با مدل‌سازی فرآیندهای کسب و کار BPMN و مفاهیم تحلیل مبتنی بر استاندارد UML
• توانایی تدوین User Story و تهیه Prototype

در این نقش باید:
• به حل مسائل علاقمند بوده و به دنبال یافتن راهکارهای مختلف برای برطرف کردن دغدغه های مشتریان باشید.
• به یادگیری علاقه داشته باشید و دانش خودتان را در زمینه های مختلف رشد بدهید.
• انجام با کیفیت کار برایتان اهمیت داشته باشد و به آن متعهد باشید چون مشتریان به شما اعتماد می‌کنند

مسئولیت‌ و وظایف اصلی:
• نصب، پیاده سازی، اجرا و آموزش راهکارهای تولید شده
• ساخت و یا متناسب سازی فرم ها و گزارش های خاص مورد نیاز مشتری
• شرکت در جلسات پروژه و ارائه نظرات دریافتی از مشتری
• مستند کردن مراحل مختلف انجام کار و کسب تاییدیه انجام کار
• تسلط کامل به راهکارها و محصولات عمومی سامانه‌های مدیریت

دانش نرم‌افزار و ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز:
• آشنایی با Office به خصوص Excel و Word
• آشنایی با سیستم عامل سرور و مفاهیم شبکه
• آشنایی با پایگاه داده‌ (SQL Server)
• دانش عمومی در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات
• ترجیحا آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و کار با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
• مهارت ارتباط با نماینده مشتری و ارائه آموزش به سایر افراد
• آشنایی کافی به زبان انگلیسی
• دارای روحیه تعاملی، چابک و علاقمند به یادگیری و پیشرفت در کار
• رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
• حداکثر سن 35 سال
• نوع همکاری: تمام وقت

مسئولیت‌ و وظایف اصلی:
• توسعه نرم‌افزارهای جدید در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان
• مشارکت با تیم تحلیلگران برای آنالیز، طراحی و پیاده‌سازی نیازهای مشتریان
• توسعه Plugin های جدید، Workflows و Business Process
• نگهداری نرم‌افزارهای موجود
• مشارکت در توسعه برنامه‌های متنوع جانبی در حوزه CRM مانند پرتال مشتریان، شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با سیستم‌های تلفنی و ....

دانش نرم‌افزار و ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز:
• دارای تجربه حداقل 3 ساله در زمینه توسعه Web Application
• دانش بالا در OOP و Design Patterns و معماری نرم‌افزار
• دارای تجربه در Typescript/Angular/ Bootstrap/CSS3/HTML5) Front-End)
• دارای تجربه در MVC/ASP.Net/RESTful API) Back-End)
• آشنایی با مفاهیم UX/UI
• آشنایی با TDD
• تجربه کار با وب‌سایت‌های با تعداد درخواست‌های زیاد امتیاز محسوب می‌شود
• آشنایی با T-SQL

مسئولیت‌ و وظایف اصلی:
• حضور در جلسات شناخت پروژه و تحلیل نیازمندی های مشتری
• تهیه مستندات شناخت پروژه
• تحلیل، طراحی و تولید راهکارهای سفارش مشتری
• طراحی، تولید و مستندسازی مستندات راهکارهای سفارش مشتری
• پرزنت درون سازمانی و برون سازمانی راهکارهای تولیدشده
• نصب و راه اندازی CRM و محصولات جانبی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان
• حضور در محل مشتری و پیاده سازی و استقرار راهکارهای تولید شده و ارائه آموزش های کاربری به مشتریان
• تعامل مستمر و موثر با بخش پشتیبانی سازمان به منظور آموزش راهکارهای سفارشی ارائه شده به مشتری
• تسلط کامل به راهکارها و محصولات عمومی سامانه‌های مدیریت

دانش نرم‌افزار و ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز:
• آشنایی با Office خصوصا Word و Excel
• آشنایی با سیستم عامل سرور و مفاهیم شبکه
• آشنایی با پایگاه داده‌ (SQL Server)
• آشنایی با BPMN و UML
• دارای قدرت تجزیه و تحلیل بالا
• دارای رویکرد خلاقانه در حل مسائل
• دارای روحیه کار تیمی و فعالیت در فشار کاری
• دانش عمومی در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات
• ترجیحا آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و کار با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
• داشتن مهارت‌های ارتباطی موثر شامل مهارت گوش دادن به نیاز ذینفع و ایجاد حس اعتماد در او
• مهارت ارائه آموزش به سایر افراد
• آشنایی کافی به زبان انگلیسی
• دارای روحیه تعاملی، چابک و علاقمند به یادگیری و پیشرفت در کار
• رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و MBA
• حداکثر سن ۳۵ سال
• نوع همکاری: تمام وقت

شغل مهندسی فروش در شرکت ما به صورت حرفه ای و علمی تعریف می گردد. مهندس فروش باید قدرت تحلیل نیازمندی های بیزینسی و فنی مشتری در حوزه CRM رو داشته باشه و بتونه راهکار مناسبش رو ارائه کنه. ما به هر قیمتی و به هر سازمانی نمی فروشیم! اگه به مذاکره واقعا علاقه دارین، هوش اجتماعی خوبی رو در خودتون متصورین، دوست دارین لبه تکنولوژی دنیا حرکت کنید و از رشد و یادگیری مستمر انرژی میگیرین پس اینجا جای شماست:
مسئولیت
• توانایی برگزاری جلسات فروش نرم افزار سازمانی (B2B) و ارائه دمو به مشتریان
• آشنایی و علاقمندی به حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان و نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
• رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، MBA، فناوری اطلاعات
• آشنا به اصول و فنون مذاکره و Body Language
• ترجیحا دارای سابقه کار مرتبط با فروش نرم افزار سازمانی
• تسلط به انواع روش های فروش و مفاهیم مرتبط با حوزه فروش
• خلاق، پرانرژی و با انگیزه
• دارای روحیه تعاملی، چابک و علاقمند به یادگیری و پیشرفت در کار
• تسلط به نرم افزار Office و ترجیحا فتوشاپ
• دانشجویان مستعد کارشناسی ارشد از دانشگاه های دولتی تهران که امکان کار تمام وقت را داشته باشند نیز می توانند نسبت به درج درخواست همکاری اقدام نمایند
مهارت ها :
• روانشناسی فروش شامل مخاطب شناسی، موقعیت شناسی، زبان بدن
• مهارت ارتباطی شامل مهارت گوش دادن، برانگیختن کنجکاوی ، کسب اعتماد ، همانندسازی رفتاری (کلامی و غیرکلامی)
• مهارت ارائه و معرفی محصول شامل مهارت نمایش محصول ، مهارت ارائه با پاورپوینت و وایت بورد، ارائه به گروه ، ارائه به فرد
• مهارتهای اقناعی شامل مهارت فروش با سؤال، مهارت چانه زنی و مذاکره
• فروش سازمانی شامل مراحل فرایند فروش سازمانی و نکات مربوط به آن (مذاکره جمعی، اخذ قرار ملاقات، تأثیر عامل فرهنگ سازمانی، تشریفات سازمانی و …

بالا