`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

باشگاه مشتریان و مزایای راه اندازی آن

عادل پورقنبر    1396/6/22 - 08:00    0

راهکارهای سامانه های مدیریت 

باشگاه مشتریان یک واحد برقرارکننده ارتباطات با افراد یا سازمان‌های مشتریان است و هدف آن فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها از طریق ایجاد روابط دوستانه، خانوادگی و عاطفی است.

این نکته در بازاریابی اثبات شده است که هرچه طول عمر مشتری بیشتر باشد (وفادارتر باشد)، فروش و سودآوری بنگاه اقتصادی بیشتر خواهد بود. بنابراین هرچه این باشگاه‌ها بیشتر ایجاد و تبلیغ شوند، بیشتر مورد قبول و استقبال قرار خواهند گرفت. باشگاه‌های مشتریان، تبلور استراتژی ارتباطات و بازاریابی ارتباطی هستند و بدیهی است باید به آنها به عنوان یک ابزار استراتژی نگریسته شود؛ زیرا سودآوری کلی عملیات سازمان در بلندمدت را از طریق ارتباطات نزدیک‌تر و بهتر با مشتری و تحت تأثیر سه مؤلفه تأمین می‌کنند.

 

‫یکپارچگی CRM با سایر سیستم ها

عادل پورقنبر    1396/6/22 - 08:00    0

یکپارچگی با CRM 

با پیاده‌سازی نرم افزار CRM در سازمان و لزوم یکپارچه‌سازی کلیه سیستم‌ها و فرآیندهای مشتری‌محور، نیازمندی‌ها و مسائل دیگر نیز در سازمان‌ها، مانند یکپارچگی با حوزه مالی، انبار و ... نیز پر رنگ‌تر می‌شود. این نیازمندی‌ها در بعضی از اوقات تا اندازه‌ای برجسته هستند که عملا بدون در نظر گرفتن ملاحظات مربوط به یکپارچه‌سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارهای سازمان، پیاده‌سازی موفقیت آمیز CRM امکان‌پذیر دچار مشکل می‌شود. این مسئله به خصوص در مورد سازمان‌های ایرانی که الزامات قانونی و فرآیندی خاصی نیز در حوزه‌های مالی دارند اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. به این منظور و با تکیه بر به‌روش‌ها، تجربیات متعدد و موفق سامانه های مدیریت در این حوزه، امکان یکپارچه‌سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارهای سازمان مانند نرم افزارهای حسابداری، انبار، اتوماسیون اداری، ERPها، راهکارهای بانکداری، بیمه‌گری و ... به‌صورت ارزش‌زا و استاندارد وجود دارد.

‫50 راه تقویت برند

عادل پورقنبر    1396/5/30 - 10:00    0

راه های تقویت برند 

 امروزه برند یک سازمان به نوعی هویت آن را نشان می‌دهد و وفاداری به برند از موضوعات مهم و دغدغه‌های سازمان‌هاست. به گفته انجمن بازاریابی آمریکا برند به معنی «نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به‌کار گرفته شود.» امروزه برندسازی از مهم‌ترین مسایل پیش روی سازمان‌هاست. کاری که نه تنها آسان نیست بلکه سازمان‌ها در مسیر دستیابی به آن با چالش‌های فراوانی روبرو هستند و جهت تحقق آن نیاز به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق و صحیح دارند. هدف اصلی برندسازی متمایز شدن از رقباست. 

گزارش تصویری حضور سامانه های مدیریت در الکامپ 96

سامانه های مدیریت    1396/5/16 - 12:00    0

سامانه های مدیریت در الکامپ 96

همانطور که در خبرهای پیشین به آن اشاره شده است، شرکت سامانه های مدیریت به عنوان حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران در نمایشگاه الکامپ 96 حضور به هم رسانید.

مقاله مرتبط: "حضور قدرتمند سامانه های مدیریت در الکامپ 96

در ادامه مطلب تصاویری از نمایشگاه الکامپ، مراحل آماده‌سازی غرفه شرکت، بازدیدکنندگان و مشتریان مشاهده خواهید کرد. 

مصاحبه مدیر فروش سامانه های مدیریت در الکامپ 96

سامانه های مدیریت    1396/5/15 - 08:00    0

سامانه های مدیریت در الکامپ 96

سامانه های مدیریت به عنوان حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران در نمایشگاه الکامپ 96 حضور به هم رسانید. غرفه سامانه های مدیریت میزبان تعداد زیادی از مدیران ارشد سازمان‌ها و کارشناسان شرکت‌های مختلف کشور بود. برای اطلاع بیشتر می‌توانید مقاله "حضور قدرتمند سامانه های مدیریت در الکامپ 96" را مطالعه بفرمایید. 

در این ویدئو، مصاحبه مدیر فروش شرکت سامانه های مدیریت (جناب آقای مهندس مسعود گیتی جلال) را پیرو CRM در نمایشگاه الکامپ 96 مشاهده خواهید کرد. 

 

ویدئوی حضور سامانه های مدیریت در الکامپ 96

سامانه های مدیریت    1396/5/14 - 08:00    0

سامانه های مدیریت در الکامپ 96

حضور قدرتمند سامانه های مدیریت در بیست و سومین دوره برگزاری نمایشگاه الکامپ منجر به بازدید فراوان مراجعه‌کنندگان از غرفه شرکت شد. در حالی که زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ در سال 96 تغییر یافته و فاصله اندکی ما بین دوره قبلی و این دوره وجود داشت و همچنین وجود روزهای کاری زیاد در ایام برگزاری نمایشگاه اما در مجموع این دوره از بازدید مناسبی برخوردار بود. 

سامانه های مدیریت نیز از این حیث یکی از غرفه‌های پر رفت‌و‌آمد نمایشگاه محسوب شده و میزبان مدیران ارشد و کارشناسان سازمان‌ها بود. 

در این ویدئو فیلمی به صورت تایم لپس (time lapse) از نمای کلی نمایشگاه و همچنین داخل غرفه سامانه های مدیریت آماده شده است که شما را به مشاهده آن دعوت می‌کنیم. 

حضور قدرتمند سامانه های مدیریت در الکامپ 96

سامانه های مدیریت    1396/5/10 - 12:00    0

سامانه های مدیریت در الکامپ 96

بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت فناوری اطلاعات کشور، در تاریخ 30 تیر الی 2 مرداد ماه 1396 برگزار شد. از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های برگزاری این دوره را می‌توان به تغییر زمان برگزاری از فصل زمستان به تابستان، افزایش تعداد سالن‌های نمایشگاه و ظرفیت تخصیصی به مشارکت‌کنندگان (رشد 70 درصدی نسبت به دوره قبل) و همچنین حضور پر رنگ بخش الکام استارز اشاره کرد.

از اتفاقات جالب این دوره را می‌توان به عدم برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد (البته دلیل اصلی این کار، درگیر بودن مشارکت‌کنندگان جهت ساماندهی غرفه‌های خود عنوان شد) که در نتیجه فقط با برش روبان توسط دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور (آقای ابوالحسن فیروزآبادی) و رئیس سازمان نظام رایانه‌ای کشور (مهندس ناصرعلی سعادت) آغاز گردید.

سامانه های مدیریت در الکامپ 96

سامانه های مدیریت    1396/4/14 - 08:00    0

یکپارچگی داینامیک 365 با لینکدین

‌شرکت سامانه های مدیریت به عنوان حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران، در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر) حضور به هم می‌رساند. شایان ذکر است که امسال نمایشگاه الکامپ در تابستان و در بازه زمانی 30 تیر تا 2 مرداد ماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. 

سامانه های مدیریت در نمایشگاه الکامپ 96 از محصولات و راهکارهای جدید خود رونمایی خواهد کرد. پیشاپیش منتظر حضور گرمتان هستیم.

نمایشگاه بین‌المللی، سالن میلاد (31B)، غرفه 241

جمعه 30 تیر لغایت دوشنبه 2 مرداد ماه 

‫مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست؟

عادل پورقنبر    1396/3/28 - 12:00    0

CRM اجتماعی 

امروزه چرخه‌های عمر محصول آن چنان کوتاه هستند که خیلی زود پس از شروع به کار یک شرکت به احتمال زیاد رقبا و تازه‌واردان هرگونه نوآوری را تقلید می‌کنند بنابراین منطق CRM در اینجا جلوه می‌کند و به کمک شرکت‌ها می‌آید. سازمان‌ها به دنبال روابط پایدار و مداوم با سودآورترین مشتریانشان هستند.

شرکت‌ها به مدیریت تجربه مشتری (Customer Experience Management) نیاز دارند زیرا یک نمای 360 درجه از مشتریان را به آنها ارائه می‌دهد. تجربه مشتری شامل تمام تعاملاتی است که از طریق انواع مختلف کانال‌های ارتباطی مانند پرتال، تلفن، پیامک، فکس، ایمیل و ... و همچنین رسانه‌های اجتماعی با مشتریان صورت می‌گیرد.

یکپارچگی داینامیک 365 و لینکدین

عادل پورقنبر    1396/3/27 - 08:00    0

یکپارچگی داینامیک 365 با لینکدین

مدتی پیش مایکروسافت محصول جدید خود را تحت عنوان مایکروسافت داینامیک 365 به بازار عرضه کرد. در واقع این محصول، برخی از قابلیت‌های نرم افزارهای ERP و CRM مایکروسافت را با هم ادغام کرده است. با توجه به روند رو به رشد شبکه‌های اجتماعی و فراگیر شدن آنها در بین افراد و همچنین خریداری شبکه اجتماعی لینکدین توسط شرکت مایکروسافت در سال قبل، مایکروسافت بر آن شد تا این محصول جدید خود را با شبکه کسب‌وکار لینکدین یکپارچه کند.  

سازمان‌ها به وسیله داینامیک 365 می‌توانند خدمات متنوعی را به مشتریانشان ارائه دهند و یک تجربه هوشمند را برای آنها به ارمغان بیاورند. این کار با دسترسی به تمام داده‌ها در سراسر شرکت برای کمک بهتر به تصمیم‌گیری سریع‌تر و دستیابی به نتایج مطلوب‌تر اتفاق می‌افتد. 

بالا