`

‫رئال مادرید چگونه رئال مادرید شد؟

عادل پورقنبر    1397/2/9 - 08:00    0

پیاده سازی داینامیک CRM در رئال مادرید 

رئال مادرید، به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان، با سابقه قهرمانی‌های زیاد و طرفداران پرشور است. اما آنچه که در این باشگاه فوتبال وجود نداشت، راهی بود که به طور مستقیم با 450 میلیون هوادار جهانی درگیر شود. در این مسیر با به‌کارگیری یک راه حل جامع فناوری بر اساس پلتفرم مایکروسافت یک تغییر مهم در باشگاه صورت گرفت.

در حال حاضر، باشگاه رئال مادرید می‌تواند با طرفدارانش ارتباط بیشتری برقرار کند و در عین حال، با تجزیه و تحلیل داده‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر اطلاعات برای سفارشی کردن کمپین‌های بازاریابی و افزایش درآمد، یک تجربه بهتر را به همراه می‌آورد.

در دنیای ورزش، از رئال مادرید بزرگ‌تر نیست. تیم برتر لیگ اسپانیا دارای بیش از 450 میلیون هوادار در سراسر جهان است و به دلیل سلطه خود در این زمینه، شناخته شده است. از زمان تأسیس آن در سال 1902 تاکنون رئال مادرید، 116 جوایز رسمی، 11 جام اروپایی و جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد و از طرف فیفا به عنوان بهترین باشگاه فوتبال قرن بیستم شناخته شد.

چگونگی ارتقا به داینامیک 365

عادل پورقنبر    1397/2/1 - 11:00    0

ارتقا از داینامیک crm به 365 

اگر از کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر داینامیک سی آر ام هستید احتمالا به فکر ارتقا به نسخههای بالاتر افتاده‌اید. در حال حاضر آخرین نسخه این نرم افزار قدرتمند، داینامیک 365 نام دارد که در سال 2017 نسخه کامل آن عرضه شده است. اما اینکه چه زمانی باید این ارتقا صورت پذیرد؟ چه نوع چالش‌هایی ممکن است در هنگام تغییر از نرم افزار داینامیک قدیمی به نسخه جدید پیش بیاد؟ این ارتقا چه هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت؟ ما در ادامه این مطلب به این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

 

‫انواع ارتباط CRM با تلگرام؛ Telegram API یا Bot API؟

ابوالفضل رجب پور    1397/2/1 - 08:00    0

تفاوت تلگرام api و بات تلگرام 

یکی از دلایل محبوبیت تلگرام امکان اتصال آن از طریق سایر برنامه‌هاست. این امکان باعث می‌شود که بتوان از آن برای استفاده‌های تجاری و فرآیندهای خودکار و قابل برنامه‌ریزی استفاده کرد.

تلگرام دو روش را برای اتصال فراهم کرده است که هر کدام تفاوت‌ها و مزایایی دارند. این تفاوت‌ها باعث می‌شود که هر روش برای نوع خاصی از استفاده مناسب باشد. بنابراین شناخت تفاوت‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

به رابط‌هایی که یک برنامه برای استفاده از امکاناتش در سایر زبان‌ها فراهم می‌کند API) Application Programming Interface) می‌گویند. به زبان ساده، API رابط‌هایی نرم افزاری هستند که ارتباط بین نرم افزارهای مختلف را امکان‌پذیر می‌کنند.

برچسبها :

زمان برگزاری الکامپ 97

عادل پورقنبر    1397/1/29 - 08:00    0

الکامپ 97

بنابر زمانبندی اعلام شده، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 2018) در تاریخ‌های 6 تا 9 مرداد ماه 1397 برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال نیز با استقبال مخاطبین و علاقه‌مندان حوزه نرم افزار قرار گیرد.

مروری بر سال 96

سامانه های مدیریت    1396/12/27 - 09:30    0

تبریک سال 97

سال 1396 با تمام خاطرات خوب و بد به پایان رسید. در سال 96 به مثابه سال‌های گذشته سعی ما بر آن بود تا با تمام توان در مسیر ایجاد ارزش هر چه بیشتر برای سازمان‌ها و افرادی که به نوعی در مسیر زندگی سازمانی‌مان قرار می‌گیرند گام برداریم. تلاش کردیم رفقایمان را بیشتر کنیم و با دوستان قدیمیمان صمیمی‌تر شویم. خواستیم ارزش‌‌های نهفته در ارتباطاتمان را قدر نهیم و تا می‌توانیم هم‌افزایی را سرلوحه تصمیمات‌مان قرار دهیم.

برچسبها :

‫چرا ارتباط هوشمند CRM با تلگرام در ایران مهم است؟

ابوالفضل رجب پور    1396/12/27 - 08:00    0

یکپارچگی تلگرام و داینامیک CRM

نرم افزار پیام رسان تلگرام پرمخاطب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی و همچنین کانال ارتباطی ترجیحی اکثر کاربران ایرانی است. کاربرد این پیام رسان تنها در امور سرگرمی و خبری محدود نشده است و کاربران زیادی هستند که امور تجاری را هم با این پیام رسان انجام می‌دهند. مزیت استفاده از تلگرام برای کارهای تجاری در سهولت استفاده، در دسترس بودن و فراگیری آن می‌باشد. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که ترجیح داده‌اید پیش فاکتور یک محصول را روی تلگرام خود دریافت و مشاهده کنید.

برچسبها :

‫10 دلیل برای استفاده از نرم افزار CRM

عادل پورقنبر    1396/12/23 - 08:00    0

دلایل استفاده از نرم افزار CRM 

امروزه بهره‌گیری از استراتژی CRM به بخشی جدایی‌ناپذیر از فرایندهای سازمان‌ها و شرکت‌ها تبدیل شده است که همگان بر تأثیرگذاری آن در عصر کنونی اتفاق نظر دارند. در اینفوگراف زیر به 10 دلیل برای استفاده از نرم افزار CRM اشاره شده است که با یک دید همه جانبه، از زوایای مختلف به این موضوع می پردازد. دلایلی که سازمان‌ها با لحاظ آنها در فرایندهای تصمیم‌گیری‌شان، بهتر می‌توانند گزینه‌های خود را انتخاب کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

 

 

تسلیت به شرکت چارگون

سامانه های مدیریت    1396/11/30 - 08:00    0

تسلیت به چارگون

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند، با نهایت تأثر و تأسف درگذشت چهار تن از پرسنل محترم شرکت چارگون را در سانحه هوایی پیش آمده در پرواز تهران-یاسوج تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسألت می‌نماییم.

 

برچسبها :

تصاویر محیط Salesforce ،Vtiger و Dynamics CRM

عادل پورقنبر    1396/11/29 - 08:00    0

محیط نرم افزارهای CRM 

در این مطلب، تصاویری از محیط نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری گردآوری شده است. استفاده از یک نرم افزار CRM خوب می‌تواند به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و وفاداری روزافزون مشتریان به آن شرکت باشد؛ ولی جدا از این موارد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منافعی را با خود به همراه می‌آورد که گاهی اوقات دیده نمی‌شوند ولی آنها نیز مهم هستند. مزایایی از قبیل سازماندهی فعالیت‌ها، صرفه جویی در زمان و هزینه، مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات، شناسایی نیازهای مشتریان، استانداردسازی فرایندها و امور سازمان‌ها و .... در ادامه تصاویری از نحوه ارائه گزارشات و محیط داخلی برخی از این نرم افزارها آماده شده است.  

 

‫یکپارچگی راهکار faxSys و fax.ir

عادل پورقنبر    1396/11/18 - 08:00    0

یکپارچگی راهکار faxsys و فکس اینترنتی

عصر کنونی به سرعت در حال پیشرفت و رشد است و در هر لحظه راهکارهایی جدید با استفاده از این فناوری‌ها در حوزه کسب‌وکار شکل می‌گیرند، توسعه پیدا می‌کنند و به عنوان مدلی جهت تسهیل فرایندها و ارتباطات در کسب‌وکارها پیاده‌سازی می‌شوند. در گذشته و در فروش سنتی راه‌های ارتباطی کمی وجود داشت، شرکت‌ها برای معرفی محصولات و برند خود به ابزارهای ارتباطی بسیار کمی از قبیل تلفن، فکس و … دسترسی داشتند. با مزایایی که توسط بستر اینترنت ایجاد شد، استفاده از این ابزارها راحت‌تر شده بود و افراد از ابزارهای ارتباطی بیشتری استفاده می‌کردند. بنابراین به تدریج کانال‌ها و ابزارهای ارتباطی بیشتری از قبیل تلفن، ایمیل، فکس، پیامک، پورتال، شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام و غیره ایجاد شدند و مفهوم جدیدی به نام Multi-Channel در شرکت‌ها بر سر زبان‌ها افتاد. این ابزارها به شرکت‌ها، بازاریاب‌ها و بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات کمک می‌کردند تا اطلاعات دقیق‌تری از مخاطبان، کاربران و مشتریان خود داشته باشند و همچنین شرکت‌ها به این نتیجه رسیدند که با استفاده از این ابزارها، می‌توانند برای مشتریان مفید باشند. 

 

بالا