`

‫انتظارات از CRM در سال 2018

عادل پورقنبر    1396/10/25 - 08:00    0

نرم افزار CRM در سال 2018

کسب‌وکارها به سرعت در حال پیشرفت هستند. در حالی که پیش‌بینی بسیاری از افراد صاحب نظر در این حوزه رشد اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی بود اما CRM همچنان به تکامل و نقش مهمی که در حوزه کسب‌وکار دارد ادامه می‌دهد. در سال 2018 فرصت‌ها و همچنین تهدیدات رقابتی جدیدی رخ خواهد داد، به طوری که شما باید به بهترین وجه با آنها برخورد کنید.

 

نرم افزار ‫CRM در بیمه

عادل پورقنبر    1396/10/24 - 08:00    0

نرم افزار Crm بیمه 

ایجاد یک دیدگاه واحد از مشتری، حفظ مشتریان توسط ارائه خدمات عالی و کاهش هزینه‌ها، بخشی از ابتکار عمل نرم افزار CRM است.

بیمه یک محصول پیچیده است که خدمات شخصی را از طریق اطلاعات دقیقی که از مشتریان و تاریخچه آنها به دست می‌آورد برای فروش به آنها برنامه‌ریزی می‌کند. همان طور که گزینه‌های انتخابی برای بیمه گسترش می‌یابند و محصولات پیچیده‌تر می‌شوند، مشتریان نیز به دنبال خدمات برتر و شخصی‌تر از همیشه می‌گردند. در این بین، بیمه می‌بایست از فرصت بسیار محدودی که نماینده یا کارگزار مرکز تماس بیمه با متقاضی دارد نهایت استفاده را برده تا توجه مشتری را به خود جلب کند و یک فرصت ارزشمند برای فروش و یا فروش مجدد به او فراهم نماید. در این لحظه است که افراد، شانسی برای به حداکثر رساندن این فرصت‌های فروش سریع را دارند.

‫تاریخچه نرم افزار CRM

عادل پورقنبر    1396/10/11 - 08:00    0

تاریخچه نرم افزار CRM 

امروزه توسعه‌دهندگان CRM در تلاشند تا بر روی محصولات قابل سفارشی‌سازی و منعطف متمرکز شوند و با تحلیل داده‌ها در راستای خرد سازمانی مشتری‌محور، گام بردارند. اکثر نرم افزارهای CRM می‌توانند برای یکپارچه‌سازی راه‌های ارتباطی، پلتفرم‌های مدیریت تماس، برنامه‌های ایجاد سرنخ و حتی بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین بدیهی است که سیستم‌های نرم افزاری CRM در بیش از دو دهه عمر خود دچار دگردیسی‌ها و تغییرات قابل ملاحظه‌ای شده باشند.

در حال حاضر مراکز تماس اعم از تلفن، پیامک، ایمیل، وب‌سایت، فکس، اپلیکیشن موبایل و شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام با یکپارچگی کامل با سیستم‌های CRM نه تنها باعث کاهش مشکلات دپارتمان‌های فروش و بازاریابی شده‌اند بلکه داده‌های صحیح، دقیق و به‌موقع را جهت اخذ تصمیمات سازمانی و قرارگرفتن در فرآیندهای عملیاتی سازمان فراهم کرده‌اند. 

دلایل استفاده از اپلیکیشن موبایل در شرکتهای صنعت آسانسور

عادل پورقنبر    1396/9/22 - 08:00    0

اپ موبایل صنعت آسانسور 

تعداد کمی از مشاغل نیاز به استفاده از نرم افزار تلفن همراه دارند ولی شرکت‌های خدماتی با توجه به کارهایی که توسط تکنسین خدمات انجام می‌شود نیاز بیشتری به اپ موبایل خواهند داشت. برخورداری از دستگاهی که برخی از ویژگی‌های اضافه شده نیز در آن وجود داشته باشد، همان چیزی است که به تکنسین‌های خدمات برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای حل مشکلات مشتری کمک خواهد کرد. عدم حل مسائل و مشکلات مطرح شده نه تنها منجر به دلخوری مشتری می‌شود، بلکه بر رضایت مشتری تأثیر منفی می‌گذارد. شرکت‌های خدمات آسانسور که در زمینه نرم افزارهای موبایل سرمایه‌گذاری می‌کنند، در جهت پیشرفت در زمینه تکنولوژی‌های خود موفق‌تر از همتایان خود هستند.

‫تفاوت نسخه آنلاین و on-premise محصول Dynamics 365 مایکروسافت

مهسا رضائی    1396/9/19 - 08:00    0

تفاوت های داینامیک 365 نسخه آنلاین و on-premise 

در نوامبر سال 2016 مایکروسافت محصول جدید خود به نام Dynamics 365 که مبتنی بر Dynamics CRM بود را معرفی کرد. در همین ماه نسخه آنلاین و در ماه دسامبر نسخه On-premise انتشار یافت. اما برای انتخاب محصول داینامیک 365 می‌بایست حتما ویژگی‌های این دو نسخه را کاملا بررسی کرد زیرا تفاوت‌های بسیاری دارند. در ابتدا به معرفی داینامیک 365 آنلاین و سپس On-premise می‌پردازیم و در انتها وجه اشتراک آنها را بیان خواهیم کرد.

 

‫ثبت نام دوره آموزشی CRM مایکروسافت ترم زمستان 96

عادل پورقنبر    1396/9/14 - 08:00    0

دوره های آموزشی مایکروسافت crm

نظر به برگزاری موفقیت آمیز دوره‌های قبلی آموزش مایکروسافت داینامیک CRM و استقبال خوب از آنها، از این پس این دوره‌ها به صورت فصلی برگزار و در همین راستا به جزئیات مربوط به دوره آموزشی فصل زمستان در ادامه اشاره شده است. ویژگی‌ها و شیوه برگزاری این دوره‌ها (راهبری مقدماتی و راهبری پیشرفته) به تفکیک در ادامه این مطلب آمده است تا علاقه‌مندان به حوزه آموزش CRM بتوانند از این دوره‌ها نهایت بهره را ببرند. در ضمن برای شرکت‌هایی که تمایل به حضور در جلسات دوره‌های آموزشی به صورت سازمانی را دارند نیز این امکان فراهم شده است. از مزایای برگزاری این دوره می‌توان به ارتقا سطح دانش و کاربری راهبران CRM سازمان‌ها، تسریع در رفع موارد سفارشی مورد نیاز در آینده و افزایش انعطاف‌پذیری راهبران در تغییرات فرآیندی سازمان‌ها اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این دوره‌ها، برگزاری آنها در روزهای پایانی هفته است که بدین ترتیب افراد شاغل در نهادهای دولتی و خصوصی مشکلی با شرکت نداشته باشند.

‫صنعت بیمه و انقلاب تکنولوژی کلان داده ها (2)

عادل پورقنبر    1396/9/11 - 08:00    0

صنعت بیمه و انقلاب تکنولوژی کلان داده ها 

در مقاله قبلی به مدیریت ریسک و کلان داده ها (big data) و تأثیر آنها بر صنعت بیمه اشاره شد، همچنین انواع بیمه نامه‌های جدید به همراه روش‌های جایگزین خرید بیمه نامه‌ها در آینده بررسی شد. در ادامه با تغییرات در انواع بیمه نامه‌ها مانند بیمه اتومبیل و بیمه سلامت در آینده بیشتر آشنا خواهید شد. «طی پنج تا 10 سال آینده، ما به نقطه‌ای خواهیم رسید که در آن نیازی به رانندگی ماشین نخواهیم داشت. نوع و کلاس وسایل نقلیه به طور قابل ملاحظه‌ای تغییر می‌کنند تا جایی که کلاس‌هایی به وجود می‌آید که بیمه‌گران با آن آشنا نیستند.»

 

‫روش های عبور از چالش مقاومت کارکنان در پروژه های CRM

مهسا رضائی    1396/9/11 - 08:00    0

دلایل شکست پروژه CRM 

 ممکن است که شما برای سازمان خود یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خریداری کرده باشید و بی‌صبرانه منتظر هستید که تمام افراد سازمان نسبت به ورود اطلاعات به سیستم اقدام کنند و در نتیجه پس از آن شما یک پایگاه داده مرکزی خواهید داشت که هر کسی می‌تواند اطلاعات مورد نیاز خود را با یک کلیک به‌دست آورد. اما در بعضی مواقع همه چیز به این سادگی نیست و کارمندان معمولا ترجیح می‌دهند از چیزی استفاده کنند که با آن بیشتر آشنا هستند و حتی ممکن است که ایده راه‌اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را رد کنند.

 

‫صنعت بیمه و انقلاب تکنولوژی کلان داده ها (1)

عادل پورقنبر    1396/8/24 - 08:00    0

صنعت بیمه و انقلاب تکنولوژی کلان داده ها 

در دنیای پر شتاب امروز، تکمیل فرم‌های خسته‌کننده ممکن است منجر به عقب‌گرد به گذشته و دلزدگی بیمه‌گذاران شود.

مدیریت ریسک (risk management) به ندرت یک موضوع محبوب در علوم تخیلی است به این معنی که در ترسیم دنیای پیش رو، ریسک جایی نخواهد داشت. شرکت‌های بیمه‌ای برای عقب نماندن از این دنیای پر شتاب تکنولوژی می‌بایست 5 تا 10 سال آینده بازار خود را پیش‌بینی کنند تا برای نیازها و خواسته‌های مشتریانشان پاسخ درخوری آماده کرده باشند. چیزی که امروزه شاهد آن هستیم این است که صنعت بیمه همیشه به دنبال انتخاب تکنولوژی جدید نبوده است.

‫برگزاری دوره آموزشی مایکروسافت CRM در دانشگاه الزهرا

عادل پورقنبر    1396/8/23 - 08:00    0

دوره های آموزشی مایکروسافت crm

سامانه های مدیریت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و همچنین توانمندسازی دانشجویان مستعد کشور از طریق همکاری بخش صنعت و دانشگاه، اقدام به برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی متعدد در دانشگاه های مطرح کشور کرده است. در همین راستا در آبان ماه 1396 کارگاه آموزشی و تخصصی، راهبری نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM در دانشگاه الزهرا برگزار گردید که با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد. این دانشگاه در سال ۱۳۴۳ در دهکده ونک تهران تأسیس شد و هم اکنون از جایگاه خوبی در نظام علمی و آموزشی کشور برخوردار است.

بالا