`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

‫صنعت بیمه و انقلاب تکنولوژی کلان داده ها (1)

عادل پورقنبر    1396/8/24 - 08:00    0

صنعت بیمه و انقلاب تکنولوژی کلان داده ها 

در دنیای پر شتاب امروز، تکمیل فرم‌های خسته‌کننده ممکن است منجر به عقب‌گرد به گذشته و دلزدگی بیمه‌گذاران شود.

مدیریت ریسک (risk management) به ندرت یک موضوع محبوب در علوم تخیلی است به این معنی که در ترسیم دنیای پیش رو، ریسک جایی نخواهد داشت. شرکت‌های بیمه‌ای برای عقب نماندن از این دنیای پر شتاب تکنولوژی می‌بایست 5 تا 10 سال آینده بازار خود را پیش‌بینی کنند تا برای نیازها و خواسته‌های مشتریانشان پاسخ درخوری آماده کرده باشند. چیزی که امروزه شاهد آن هستیم این است که صنعت بیمه همیشه به دنبال انتخاب تکنولوژی جدید نبوده است.

‫برگزاری دوره آموزشی مایکروسافت CRM در دانشگاه الزهرا

عادل پورقنبر    1396/8/23 - 08:00    0

دوره های آموزشی مایکروسافت crm

سامانه های مدیریت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و همچنین توانمندسازی دانشجویان مستعد کشور از طریق همکاری بخش صنعت و دانشگاه، اقدام به برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی متعدد در دانشگاه های مطرح کشور کرده است. در همین راستا در آبان ماه 1396 کارگاه آموزشی و تخصصی، راهبری نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM در دانشگاه الزهرا برگزار گردید که با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد. این دانشگاه در سال ۱۳۴۳ در دهکده ونک تهران تأسیس شد و هم اکنون از جایگاه خوبی در نظام علمی و آموزشی کشور برخوردار است.

‫10 دلیل استفاده از داینامیک CRM

مهسا رضائی    1396/8/22 - 08:00    0

10 دلیل استفاده از داینامیک crm 

انتخاب نرم افزار CRM یک تصمیم بسیار حیاتی در سازمان‌ها می‌باشد که نیازمند در نظر گرفتن تمام جوانب است. در ادامه 10 دلیل استفاده مشتریان از Microsoft Dynamics CRM را بررسی خواهیم کرد. واژه داینامیک به معنای پویایی به تنهایی می‌تواند دلیلی برای استفاده از نرم افزار Microsoft Dynamics CRM باشد، وقتی می‌گوییم پویا یعنی می‌توانید CRM را به صورت پویا با کسب‌وکار خود تطبیق بدهید. به عبارت ساده‌تر گویی شما یکسری ستون محکم در اختیار دارید و می‌توانید نرم افزار ایده آل خود را مختص کسب‌وکار خودتان طراحی و سفارشی‌سازی کنید. به دلیل وجود ابزارهای فراوان در این سیستم شما بدون برخورداری از دانش برنامه‌نویسی خواهید توانست از آنها استفاده کنید و ابزار مورد نظر خودتان را ایجاد کنید، برای مثال می‌توانید Workflow‌های متفاوت، گزارشات منحصربه‌فرد و حتی محیط کاربری مخصوص به خود را ایجاد کنید. 

‫مزایای CRM در شرکتهای بیمه

عادل پورقنبر    1396/8/8 - 08:00    0

مزایای CRM در شرکتهای بیمه 

صنعت بیمه یکی از صنایعی است که شرکت‌های فعال در آن روابط ویژه‌ای با مشتریان خود دارند. همانطور که تنوع خدمات بیمه‌ای گسترش یافته و پیچیده‌تر می‌شوند، مشتریان به دنبال ارتقا سطح خدمات بیمه‌ای دریافتی و شخصی‌سازی آن هستند. تشخیص نیازهای رو به رشد مشتریان و مدیریت تعاملات روزافزون میان سازمان‌های بیمه‌ای با مشتریانشان، لزوم به‌کارگیری اثربخش سیستم‌های  CRM را در این سازمان‌ها دو چندان نموده است. برخی از مزایای استفاده از نظام مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صنعت بیمه به شرح زیر می‌باشد:

‫10 دلیل محبوبیت CRM در بخش فروش

عادل پورقنبر    1396/7/29 - 10:00    0

محبوبیت crm در بخش فروش 

برخورداری از رویکرد مناسب و ارتباط مؤثر با مشتریان، متضمن رسیدن به اهداف مالی شرکت است. از زمانی که سرنخ به فرآیند فروش شرکت وارد می‌شود تا وقتی که فروش قطعی به وی محقق شود، فرآیند فروش یک شرکت را شکل می‌دهد که بسته به حوزه فعالیت، نوع محصولات و خدمات و یا نوع مشتریانی که مخاطب شرکت هستند، کاملا متفاوت خواهد بود. لزوم داشتن ارتباط مؤثر در مراحل فروش، پیاده سازی صحیح فرآیند اختصاصی هر سازمان در سیستم CRM آن است. در اینفوگراف زیر به مزایای به کارگیری نرم افزار CRM در بخش فروش سازمان‌ها و دلایل محبوبیت آن اشاره شده است. استفاده از APP موبایل و یکپارچگی کانال های ارتباطی می‌تواند مزایایی مانند کاهش هزینه‌های بازاریابی، افزایش نرخ تبدیل فروش، افزایش جریان نقدینگی، افزایش بهره‌وری، افزایش نرخ نگهداری، افزایش فروش و ... به ارمغان بیاورد.

‫مزایای نرم افزار CRM در شرکت های ISP

عادل پورقنبر    1396/7/26 - 11:00    0

crm شرکتهای ISP 

در این مطلب به موضوع مزایای نرم افزار CRM در شرکت های سرویس دهنده خدمات اینترنتی (ISPها) خواهیم پرداخت. از لحاظ فنی عملکرد ISPها به مانند شرکتی واسط جهت ارائه خدمات به مشتریان است، کاربر به ISP متصل می‌شود و با استفاده از امکاناتی که ISP در اختیار او قرار می‌دهد به شبکه اینترنت یا شبکه داخلی یک شرکت متصل شده و نیازهای خود را بر آورده می‌کند. در ایران این شرکت‌ها پهنای باند مصرفی اینترنت خود را از شرکت‌های توزیع کننده خدمات اینترنتی (ISDP) دریافت کرده و بر بستر شبکه PSTN مخابرات یا بستر بی‌سیم بین مشترکین خود تقسیم می‌کنند. شرکت‌های ISP با توجه به تنوع محصولات و همچنین گستردگی خدمات‌دهی خود که عموما با کاربر نهایی (end user) سروکار خواهند داشت دارای طیف وسیعی از مشتریان هستند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین مزایای به‌کارگیری CRM در این شرکت‌ها آشنا میشویم. در حقیقت نرم افزار CRM و بهره‌گیری از راهکارهای سفارشی سازی شده مختص به این صنعت خواهد توانست با حفظ و شناسایی مشتریان سودده و همچنین جلوگیری از مهاجرت آنها به سمت رقبا، از طرف دیگر با استفاده از گزارشات و داشبوردهای تحلیلی به‌دست آمده از CRM و ایجاد کمپین‌های بازاریابی به افزایش سرنخ و طبیعتا فروش بیشتر منجر شود.

‫ثبت نام دوره آموزشی Microsoft CRM ترم پاییز 96

عادل پورقنبر    1396/7/11 - 10:00    0

دوره های آموزشی مایکروسافت crm

نظر به برگزاری موفقیت آمیز دوره‌های قبلی آموزش مایکروسافت داینامیک CRM و استقبال خوب از آنها، از این پس این دوره‌ها به صورت فصلی برگزار و در همین راستا به جزئیات مربوط به دوره آموزشی فصل پاییز در ادامه اشاره شده است. ویژگی‌ها و شیوه برگزاری این دوره‌ها (راهبری مقدماتی و راهبری پیشرفته) به تفکیک در ادامه این مطلب آمده است تا علاقه‌مندان به حوزه آموزش CRM بتوانند از این دوره‌ها نهایت بهره را ببرند.

باشگاه مشتریان و مزایای راه اندازی آن

عادل پورقنبر    1396/6/22 - 08:00    0

راهکارهای سامانه های مدیریت 

باشگاه مشتریان یک واحد برقرارکننده ارتباطات با افراد یا سازمان‌های مشتریان است و هدف آن فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها از طریق ایجاد روابط دوستانه، خانوادگی و عاطفی است.

این نکته در بازاریابی اثبات شده است که هرچه طول عمر مشتری بیشتر باشد (وفادارتر باشد)، فروش و سودآوری بنگاه اقتصادی بیشتر خواهد بود. بنابراین هرچه این باشگاه‌ها بیشتر ایجاد و تبلیغ شوند، بیشتر مورد قبول و استقبال قرار خواهند گرفت. باشگاه‌های مشتریان، تبلور استراتژی ارتباطات و بازاریابی ارتباطی هستند و بدیهی است باید به آنها به عنوان یک ابزار استراتژی نگریسته شود؛ زیرا سودآوری کلی عملیات سازمان در بلندمدت را از طریق ارتباطات نزدیک‌تر و بهتر با مشتری و تحت تأثیر سه مؤلفه تأمین می‌کنند.

 

‫یکپارچگی CRM با سایر سیستم ها

عادل پورقنبر    1396/6/22 - 08:00    0

یکپارچگی با CRM 

با پیاده‌سازی نرم افزار CRM در سازمان و لزوم یکپارچه‌سازی کلیه سیستم‌ها و فرآیندهای مشتری‌محور، نیازمندی‌ها و مسائل دیگر نیز در سازمان‌ها، مانند یکپارچگی با حوزه مالی، انبار و ... نیز پر رنگ‌تر می‌شود. این نیازمندی‌ها در بعضی از اوقات تا اندازه‌ای برجسته هستند که عملا بدون در نظر گرفتن ملاحظات مربوط به یکپارچه‌سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارهای سازمان، پیاده‌سازی موفقیت آمیز CRM امکان‌پذیر دچار مشکل می‌شود. این مسئله به خصوص در مورد سازمان‌های ایرانی که الزامات قانونی و فرآیندی خاصی نیز در حوزه‌های مالی دارند اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. به این منظور و با تکیه بر به‌روش‌ها، تجربیات متعدد و موفق سامانه های مدیریت در این حوزه، امکان یکپارچه‌سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارهای سازمان مانند نرم افزارهای حسابداری، انبار، اتوماسیون اداری، ERPها، راهکارهای بانکداری، بیمه‌گری و ... به‌صورت ارزش‌زا و استاندارد وجود دارد.

‫50 راه تقویت برند

عادل پورقنبر    1396/5/30 - 10:00    0

راه های تقویت برند 

 امروزه برند یک سازمان به نوعی هویت آن را نشان می‌دهد و وفاداری به برند از موضوعات مهم و دغدغه‌های سازمان‌هاست. به گفته انجمن بازاریابی آمریکا برند به معنی «نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به‌کار گرفته شود.» امروزه برندسازی از مهم‌ترین مسایل پیش روی سازمان‌هاست. کاری که نه تنها آسان نیست بلکه سازمان‌ها در مسیر دستیابی به آن با چالش‌های فراوانی روبرو هستند و جهت تحقق آن نیاز به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق و صحیح دارند. هدف اصلی برندسازی متمایز شدن از رقباست. 

بالا