`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

سامانه های مدیریت    1394/11/14 - 09:30       0

نسل جدید پورتال مشتریان شرکت سامانه‌های مدیریت در راستای تحقق یکی از ارزشمندترین اهداف شرکت، یعنی "ایجاد بیشترین ارزش برای مشتریان" راه‌اندازی شد.

این پورتال براساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و به صورت کاملا یکپارچه با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان سازمان، طراحی، تولید و پیاده‌سازی شده است. یکپارچگی کامل پورتال مشتریان شرکت سامانه‌های مدیریت با نرم افزار CRM، امکانات بسیار ارزشمند و کم‌نظیری را برای مشتریان فراهم آورده است. به طوری‌که می‌توان گفت این پورتال از شاخص‌ترین پورتال‌های مشتریان در کشور می‌باشد.

کاربران محترم این پورتال با توجه به سطح دسترسی خود، قادر خواهند بود کلیه امور مربوط به سازمان خود را در حوزه سفارشات، خدمات پشتیبانی و تعهدات متقابل مدیریت نموده و از سایر امکانات این پورتال نظیر صندوق پیام، مدیریت حساب کاربری، استفاده از محتواهای ارزشمند و نرم‌افزارهای کاربردی در بخش دانلودها و ... بهره‌مند شوند.

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

ارسال نظر
 
بالا