`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

عادل پورقنبر    1395/9/23 - 14:00       0

چهل و سومین گردهمایی انجمن مهندسی صنایع ایران با عنوان "سیستم‌های ارتباط با مشتری از مفهوم تا اجرا (CRM)" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با همکاری شرکت سامانه های مدیریت در تاریخ 21 آذر ماه 1395 برگزار شد.

بعد از خیر مقدم جناب آقای دکتر مهرزاد نوابخش (رئیس دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب) و سخنرانی جناب آقای دکتر فرشید عبدی (عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع ایران)، جناب آقای مهندس حسام اسدی (مدیرعامل شرکت سامانه های مدیریت) مباحث مربوط به "CRM از مفهوم تا اجرا" و چالش‌های پیاده‌سازی CRM در سازمان‌ها را از طریق مثال‌های کاملا عینی و عملی بیان نمودند، که سؤالات بخش پایانی حضار نشان از جذاب بودن مباحث و اشتیاق دانشجویان و افراد مدعو برای یادگیری در این زمینه داشت. در ادامه نیز جناب آقای مهندس مرادی نژاد در زمینه داده کاوی در حوزه بانکی مطالبی را بیان نمودند. 

در بخش دوم این همایش، میزگرد تخصصی CRM برگزار شد. در این بخش مدیران شرکت سامانه‌های مدیریت به همراه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی پاسخگوی سؤالات و ابهامات مدیران کسب و کار و دانشجویان علاقه‌مند به این حوزه بودند. حضور چشم‌گیر افراد شرکت‌کننده و طیف سؤالات و چالش‌های موجود در صنعت کشور بیانگر لزوم توجه بیشتر به مباحث پیرامون CRM و راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری است. 

در پایان این گردهمایی از اعضای میزگرد تخصصی قدردانی به عمل آمد.

شایان ذکر است این همایش دومین گردهمایی تخصصی CRM است که با همکاری شرکت سامانه های مدیریت در پاییز 1395 برگزار شده است. همایش پیشین تحت عنوان نخستین همایش ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات در دانشگاه الزهرا (مهر ماه) برگزار شده بود.  

منبع: مجموعه مقالات شرکت سامانه‌های مدیریت

ارسال نظر
 
بالا