پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

دوره‌های آموزشی پیشرفته و کاربردی، رویکرد حرفه‌ای و تجربه موفق ما در توانمندسازی کارکنان، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان‌هاست.

دوره‌های آموزشی سامانه های مدیریت، مبتنی بر به‌روزترین به‌روش‌های حوزه مدیریت ارتباط با مشتری.

دوره‌های آموزشی CRM شرکت سامانه های مدیریت



تلفیق یادگیری و عمل، بخشی جدایی‌ ناپذیر از رویکرد ماست.

رویکرد حرفه‌ای، خدمات و محصولات متفاوت و تجربیات موفق ما در پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان‌هاست.

 

آموزش به شیوه کارگاهی و کاملا تعاملی

با توجه به لزوم تحقق یادگیری و درک عمیق شرکت‌کنندگان، روش آموزش در دوره‌‌های تخصصی سامانه‌های مدیریت به صورت کارگاهی و با مشارکت فعال اعضای حاضر دردوره صورت می‌پذیرد. در دوره‌های آموزشی شرکت سامانه های مدیریت، ضمن فراهم آوردن امکانات و تجهیزات لازم جهت مشارکت اثربخش هر یک از شرکت‌کنندگان، اساتید دوره نیز که از متخصصین و مدیران پروژه‌های متعدد CRM در کشور بوده‌اند، ضمن آموزش تخصصی سرفصل‌های دوره، با زبانی عملیاتی و رویکردی تعاملی، مسیر درک هر چه بهتر شرکت‌کنندگان را تسهیل می‌نمایند.

انطباق با به‌روزترین سرفصل‌های ارائه شده شرکت مایکروسافت

محتوا و موضوعاتی که در دوره‌های آموزشی شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه می‌شوند و مورد بحث قرار می‌گیرند، منطبق بر استانداردها و دستاوردهای آموزشی تنظیم شده‌اند. به عنوان مثال دوره‌های آموزشی راهبری Microsoft Dynamics CRM سامانه‌های مدیریت، منطبق بر سرفصل‌های ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت و همچنین با لحاظ آخرین به‌روزرسانی‌های نرم افزار Microsoft Dynamics CRM ارائه می‌شوند.

اساتید مجرب و کارآزموده

مدرسین دوره‌های آموزشی سامانه‌های مدیریت، از متخصصین با تجربه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌باشند که از مهم‌ترین خصوصیات آن‌ها می‌توان به تعدد و تنوع تجربه‌های موفق پیاده سازی CRM در سازمان‌ها، دانش و تخصص موضوعی، توجه به دانسته‌های فراگیران، تحصیلات آکادمیک مرتبط و ایجاد محیط صمیمی، پویا و تعاملی در دوره‌های آموزشی اشاره کرد.

آموزش با هدف ایجاد بیشترین ارزش برای سازمان‌ها

خدمات آموزشی شرکت سامانه‌های مدیریت، با رویکرد ایجاد ارزش حداکثری برای سازمان‌ها از طریق پرورش و توانمندسازی نیروهای دانشی، کاهش هزینه‌های سازمانی، افزایش استقلال و دانش اجرایی در درون سازمان‌ها ارائه می‌شوند.

اعطای گواهینامه شرکت در دوره‌ها

در جلسه پایانی هر دوره آموزشی، به شرکت‌کنندگان گواهینامه دوره اعطا خواهد شد.

تجهیزات بانکی

امکان ثبت‌نام به صورت فردی و سازمانی

دوره‌های آموزشی سامانه‌های مدیریت به دو صورت فردی و سازمانی برگزار می‌شوند. دوره‌های سازمانی ویژه کارکنان یک سازمان بوده و بلافاصله پس از نهایی شدن ثبت‌نام، برنامه‌ریزی زمانی دوره صورت می‌پذیرد. دوره‌های انفرادی، ویژه اشخاص حقیقی برگزار می‌گردند و پس از رسیدن به حد نصاب لازم و یا فرارسیدن زمان برگزاری دوره در تقویم آموزشی، برگزار می‌گردند.

پروفایل مشتریان

پشتیبانی از محیط Microsoft Outlook

یکی از مزایای یکپارچگی MS CRM و Outlook، امکان دسترسی به اجزای CRM در محیط Outlook است. ساختار محصول فارسی‌ساز سامانه‌های مدیریت به نحوی ایجادشده است تا از فضای CRM در داخل Outlook نیز پشتیبانی کرده و محیط را به‌صورت کامل فارسی نموده و تقویم شمسی را در اختیار قرار می‌دهد.

داشبورد بانکی

پشتیبانی از نسخه موبایل نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM

نرم افزار فارسی ساز و تقویم شمسی سامانه های مدیریت از نسخه موبایلی نرم افزار مایکروسافت داینامیک سی آر ام به طور کامل پشتیبانی می‌کند

داشبورد بانکی

پشتیبانی از کلیه به‌روزرسانی‌های انجام‌شده در نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM

نرم افزار فارسی ساز و تقویم شمسی شرکت سامانه های مدیریت در به روز رسانی های نرم افزار مایکروسافت داینامیک سی آر ام کاملا سازگار عمل می‌کند.

داشبورد بانکی

امکان استفاده از لایسنس با کاربران محدود و افزایش تعداد کاربران در هنگام توسعه نیروی انسانی شرکت

یکی از شاخص‌های انتخاب یک فارسی‌ساز مناسب، مقرون‌به‌صرفه بودن آن برای خریدار است، علی‌الخصوص این شاخص برای شرکت‌های تازه تاسیس و یا شرکت‌های کوچک دارای اهمیت بیشتری است، بنابراین وجود امکان تهیه فارسی‌ساز با کاربران محدود و با هزینه کمتر سودمند خواهد بود، از همین رو این امکان در محصول فارسی‌ساز شرکت سامانه‌های مدیریت وجود دارد تا شرکت‌ها بر اساس اندازه سازمان خود نسبت به تهیه محصول اقدام نمایند. نکته حائز اهمیت در این زمینه وجود امکان افزایش تعداد کاربران است و شرکت‌ها در صورت توسعه نیروی انسانی خود تنها با پرداخت ما به التفاوت قیمت تعداد کاربران، اقدام به افزایش کاربران فارسی‌ساز نمایند.

داشبورد بانکی

 

نرم افزار CRM دانشگاهی

چرا سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت با تلفیق تخصص‌های گوناگون در حوزه‌های مدیریت و مهندسی، همچنین تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، با آگاهی از نیاز مبرم سازمان‌ها به یک راهکار جامع و یکپارچه، اقدام به ارائه راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به صورت کاملا حرفه‌ای نموده و با فراهم آوردن بستری کاملا متمرکز و منعطف، تمامی ارتباطات و فرآیندها را برای ایجاد بیشترین ارزش در سازمان شما، طراحی و سپس پیاده‌سازی می‌کند. دانش، تجربه و متدولوژی ما در ارائه خدمات تخصصی فناوری اطلاعات، راهگشای پیاده‌سازی کامل و موفق سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان‌هاست.


چرا دوره‌های آموزشی سامانه های مدیریت

خدمات آموزشي شركت سامانه‌هاي مديريت، با هدف توانمندسازی مدیران و کارکنان سازمان‌ها در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و پرورش راهبران متخصص و مسلط بر نرم افزارهای CRM ازجمله Microsoft Dynamics CRM ارائه می‌شوند. سامانه‌های مدیریت، خدمات آموزشی خود را با رویکرد ایجاد ارزش حداکثری برای سازمان‌ها، از طریق آموزش و بهسازی نیروهای دانشی، کاهش هزینه‌های سازمانی، افزایش استقلال و دانش اجرایی در درون سازمان‌ها ارائه می‌نماید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با دانشجویان SRM سامانه های مدیریت

 

آموزش، مبتنی بر به‌روش‌های حوزه مدیریت ارتباط با مشتری

سرفصل‌های دوره‌های آموزشی شرکت سامانه های مدیریت، منطبق بر فناوری‌های روز عرصه مدیریت ارتباط با مشتری تدوین شده است.

 

مقالات مرتبط

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

مقدمه‌ای بر نرم‌ افزار Microsoft CRM

Microsoft Dynamics CRM یک نرم‌افزار کاربردی و بخشی از برند Microsoft Dynamics است که این امکان را برای تمام شرکت‌ها فراهم می‌آورد تا تعاملات با مشتریان را پیگیری، مدیریت و گزارش‌گیری نمایند ...

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، عبارت است از مجموعه گام‌هایی که در قالب یک راهبرد کسب‌وکار به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه‌سازی روابط طولانی‌مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می‌شود ...

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

مدیریت پیاده سازی CRM

پیاده سازی موفق سیستم crm، امری فراتر از نصب یک نرم افزار crm و سفارشی سازی آن بوده و مستلزم تحلیل سیستم بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان، اهداف و برنامه‌ریزی و همچنین فرهنگ‌سازی در سازمان است ...


تعامل سازنده با مشتریان، بخشی جدایی ناپذیر از رویکرد ماست.

رویکرد حرفه‌ای، خدمات و محصولات متفاوت و تجربیات موفق ما در پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان‌هاست .

 

مسیر موفقیت

دریافت و تحلیل نیازمندی‌های مشتریان و پیاده‌سازی مبتنی بر به روش‌ها

طراحی، تولید وسفارشی‌سازی راهکارها به صورت کاملا تخصصی، منطبق با نیازمندی‌های مشتری

پیاده‌سازی کارآمد واثربخش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌ها به صورت کاملا نظام‌مند ومنسجم

ارتقای سطح عملکرد، کارایی سیستم و ارائه‌ی راهکارهای حرفه‌ای در راستای ایجاد ارزش برای مشتریان

تعهد به همراهی مشتریان، قبل و بعد از پیاده‌سازی وعملیاتی شدن راهکارها

 

 

 

بالا