آکادمی CRM

آموزش CRM

دوره‌های آموزشی شرکت سامانه‌های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت با تلفیق تخصص‌های گوناگون در حوزه‌های مدیریت و مهندسی، همچنین تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، با آگاهی از نیاز مبرم سازمان‌ها به یک راهکار جامع و یکپارچه، اقدام به ارائه راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به صورت کاملا حرفه‌ای نموده و با فراهم آوردن بستری کاملا متمرکز و منعطف، تمامی ارتباطات و فرآیندها را برای ایجاد بیشترین ارزش در سازمان مشتری، طراحی و سپس پیاده‌سازی می‌نماید. دانش، تجربه و متدولوژی ما در ارائه خدمات تخصصی فناوری اطلاعات، راهگشای پیاده‌سازی کامل و موفق سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان‌هاست.

خدمات آموزشی شرکت سامانه‌های مدیریت (آکادمی CRM)، با هدف توانمندسازی مدیران و کارکنان سازمان‌ها در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (آموزش CRM) و پرورش راهبران متخصص و مسلط بر نرم افزارهای CRM از جمله Microsoft Dynamics CRM ارائه می‌شوند. سامانه‌های مدیریت، خدمات آموزشی خود را با رویکرد ایجاد ارزش حداکثری برای سازمان‌ها، از طریق آموزش و بهسازی نیروهای دانشی، کاهش هزینه‌های سازمانی، افزایش استقلال و دانش اجرایی در درون سازمان‌ها ارائه می‌نماید.

تخصیص کلاینت

اساتید متخصص

آموزش کارگاهی

گواهینامه معتبر

دوره‌های عمومی

دوره‌های عمومی آموزش CRM، ویژه اشخاص حقیقی برگزار می‌گردند و پس از رسیدن به حد نصاب لازم یا فرارسیدن زمان برگزاری دوره در تقویم آموزشی، برگزار می‌گردند.

دوره‌های سازمانی

دوره‌های سازمانی آموزش CRM ویژه کارکنان یک سازمان بوده و بلافاصله پس از نهایی شدن ثبت‌نام، برنامه‌ریزی زمانی دوره صورت می‌پذیرد.

  • آموزش کارگاهی و تعاملی

    با توجه به لزوم تحقق یادگیری و درک عمیق شرکت‌کنندگان، روش آموزش در دوره‌‌های تخصصی به صورت کارگاهی و با مشارکت فعال اعضای حاضر در دوره صورت می‌پذیرد.

  • سرفصل‌های استاندارد و هدفمند

    محتوا و موضوعاتی که در دوره‌های آموزشی شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه می‌شوند، منطبق بر استانداردها و دستاوردهای آموزشی تنظیم شده‌اند.

  • اساتید مجرب و کارآزموده

    تعدد و تنوع تجربه‌های موفق پیاده سازی CRM در سازمان‌ها، دانش و تخصص موضوعی، توجه به دانسته‌های فراگیران، تحصیلات آکادمیک مرتبط از جمله ویژگی‌های اساتید دوره است.

  • اعطای گواهینامه در پایان دوره

    پس از پایان دوره از دانش پذیران آزمون به عمل می‌آید و در صورت رسیدن به نمره به حد نصاب، احراز صلاحیت صورت می‌پذیرد. گواهینامه در دو فرمت فارسی و انگلیسی صادر خواهد شد.

  • رویکرد ارزش افزا برای سازمان‌ها

    با رویکرد ایجاد ارزش حداکثری برای سازمان‌ها از طریق پرورش و توانمندسازی نیروهای دانشی، کاهش هزینه‌های سازمانی، افزایش استقلال و دانش اجرایی در درون سازمان‌ها.

سال 1402 دوره مقدماتی دوره پیشرفته دوره سازمانی ‌خرید ویدئو دوره‌ها
فروردین -- -- --
اردیبهشت برگزار شده -- --
خرداد -- برگزار شده --
تیر -- -- --
مرداد برگزار شده -- --
شهریور -- برگزار شده -- --
مهر -- -- --
آبان درخواست ثبت نام -- درخواست ثبت نام
آذر -- درخواست ثبت نام درخواست ثبت نام
دی درخواست ثبت نام -- درخواست ثبت نام
بهمن -- درخواست ثبت نام درخواست ثبت نام
اسفند -- -- درخواست ثبت نام

تلفیق یادگیری و عمل، بخشی جدایی‌‌ناپذیر از رویکرد ماست

دوره‌های آموزشی پیشرفته و کاربردی، رویکرد حرفه‌ای و تجربه موفق ما در توانمندسازی کارکنان، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان‌هاست.
بالا