پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM مفهومی است که در هر کسبوکاری به‌گونه‌ی متفاوتی تحقق می‌یابد. تحقق این مفهوم در هر حوزه‌ای مستلزم توجه به مؤلفه‌های خاص موجود در کسب‌وکار است و بدون توجه به این موارد نمی‌توان شاهد ایجاد ارزشی در سازمان بود. معمولاً در دانشگاه‌ها به دلیل ساختارهای حقوقی و دولتی حاکم کمتر شاهد توجه به این مفهوم و حتی پیاده‌سازی ساختاری جهت تحقق یک CRM عملیاتی بوده‌ایم. معمولاً نرم افزارهای دانشگاهی محدود به حوزه‌های اتوماسیون و یا نرم افزارهای آموزشی بوده است و مابقی نیازمندی‌های سیستماتیک دانشگاه‌ها نیز در بستر این نرم افزارها رشد کرده است. شرکت سامانه های مدیریت با علم به مؤلفه‌های موجود در حوزه ارتباط با دانشجویان و اساتید دانشگاهی از یک سو و معماری نرم افزارهای موجود در دانشگاه از سوی دیگر اقدام به ارائه طیف وسیعی از محصولات و خدمات خود جهت برقراری ارتباط مؤثرتر و ارزش‌زاتر برای حوزه دانشگاهی نموده است که در ادامه با کلیات این راهکار و محصولات و خدمات تابعه آشنا خواهیم شد.

راهکار مدیریت خدمات دانشجویان حوزه دانشگاهی شرکت سامانه های مدیریت در مرکز ارتباطات دانشجویی دانشگاه قرار گرفته و کلیه کانال‌های ارتباطی با دانشجویان را به‌صورت کامل یکپارچه می‌نماید. این راهکار در کنار نرم افزار جامع آموزشی دانشگاه قرار می‌گیرد و به‌صورت کامل در حوزه‌های مورد نیاز با آن یکپارچه خواهد بود. از سوی دیگر این نرم افزار می‌تواند با سایر سیستم‌های دانشگاهی مانند سیستم اتوماسیون اداری و مرکز تماس دانشگاه نیز یکپارچه شده و بهصورت خودکار ارائه خدمات به دانشجویان را تسهیل نماید.

راهکار مدیریت خدمات دانشجویان که از آن به SRM یا Student Relationship Management می‌توان نام برد کلیه ارتباطات با دانشجویان را در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مالی را در پورتالی یکپارچه با سیستم داخلی دانشگاه و سایر کانال‌های ارتباطی با دانشجویان در اختیار ایشان قرار می‌دهد.

در ادامه با کلیات این راهکار و محصولات و خدمات مربوطه بیشتر آشنا می‌‌شویم.

 

نرم افزار CRM دانشگاهی

نرم افزار CRM قدرتمند و انعطاف‌پذیر

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت سامانه های مدیریت بر بستر نرم افزار قدرتمند و بین المللی Microsoft Dynamics CRM استوار است. این نرم افزار امکانات بسیار گسترده‌ای را در محیطی آشنا و کاربرپسند و در یکپارچگی کامل با سایر نرم افزارها (مانند مجموعه نرم افزارهای Office) ارائه می‌نماید. نرم افزار Microsoft CRM یک بستر اولیه را جهت توسعه و سفارشی‌سازی نرم افزار جهت پوشش نیازمندی‌های خاص هر صنعت و یا سازمانی ارائه می‌کند و بر اساس این رویکرد امکانات گسترده ای جهت سفارشی‌سازی و توسعه سیستم ارائه می‌نماید.

نرم افزار CRM در این حوزه در مرکز اطلاعات و ارتباطات دانشجویان قرار گرفته و کلیه تعاملات با ایشان از طریق کانالهای ارتباطی مختلف در این بستر برنامهریزی و اجرا خواهد شد. دانشگاه میتواند با پیاده سازی سیاستهای خود در این بستر همواره از اجرای صحیح فرایندهای سازمان و تعاملات در شکل از قبل تعریف شده اطمینان حاصل کند.

کلیه امور کارکنان داخلی دانشگاه و مدیران مربوطه در بستر این نرم افزار اتفاق خواهد افتاد و کلیه درخواستهای واصله به دانشگاه از طریق کانالهای مختلف ارتباطی در این نرم افزار بهصورت خودکار ثبت و در مسیر فرایندهای از پیش تعریف شده به سرانجام خواهد رسید.

برخی از امکانات نرم افزار Microsoft CRM
  • پیاده سازی فرایندهای سازمان با استفاده از موتور گردش کار قدرتمند
  • امکان تعریف موجودیت، فرم، فیلد، نما، نمودار، داشبورد،‌ گزارش و بسیاری از امکانات سفارشی سازی دیگر
  • مدل امنیتی متنوع و قدرتمند
  • امکان استفاده در محیط وب،‌ موبایل و اپلیکیشن
  • امکانات مدیریت وظایف قدرتمند و انعطاف‌پذیر
  • بهره‌مندی از زبان فارسی و تقویم شمسی

راهکاری یکپارچه با سیستم آموزشی دانشگاه و مبتنی بر به‌روش‌های ارائه خدمات

نرم افزار مدیریت ارتباطات دانشجویان از طریق مکانیسم‌های به‌روز در یکپارچگی کامل با سیستم آموزشی دانشگاه خواهد بود و کلیات پرونده دانشجو از قبیل سابقه تحصیلی، مشخصات کامل، نیم‌سال‌های دانشجو و دروس و نمرات مربوطه و ... در این نرم افزار قابل دسترس خواهد بود. نرم افزار مدیریت ارتباطات دانشجویان یک نرم افزار انعطاف پذیر است که کلیه نیازمندی‌های مورد نیاز دانشگاه بر روی آن حتی توسط راهبران سیستم در دانشگاه (پس از گذراندن دوره‌های آموزشی) قابل اعمال خواهد بود.

این راهکار شامل خدمات مختلف دانشگاه در حوزه‌های مختلف است. به عنوان مثال در حوزه آموزشی فرایندهایی مانند ارائه درس به استاد، حذف ترم، حذف درس، تطبیق واحد، صدور گواهی اشتغال به تحصیل، صدور ریز نمرات و کارنامه تحصیلی و یا به‌صورت کلی‌تر صدور انواع گواهی‌ها، مرخصی تحصیلی و ... قابل پیاده سازی است به‌گونه‌ای که پس از ارسال درخواست دانشجو از هر کانال ارتباطی یک درخواست در نرم افزار مدیریت ارتباطات دانشجویان ثبت شده و کلیه پیش نیازهای لازمه به‌صورت خودکار برای دانشجو بررسی و نتیجه در هر مرحله به ایشان اعلام خواهد شد. در صورتی که دانشجو کلیه پیش نیازهای لازمه برای ارائه درخواست را داشته باشد درخواست به‌صورت خودکار فعال شده و در صورت امکان حتی به‌صورت خودکار در سیستم اعمال خواهد شد.

در حوزه پژوهشی ارائه طرح پروپوزال، سمینار، پایان نامه و گزارشات پیشرفت در سیستم قابل ثبت است و فرایندهای مربوطه به‌صورت خودکار با بررسی پیش نیازهای قابل تعریف صورت خواهد پذیرفت. در هر مقطع که نیاز به بررسی درخواست توسط شخص خاصی باشد درخواست در کارتابل ایشان قرار خواهد گرفت یا وظیفه‌ای جهت انجام امور محوله برای ایشان ایجاد خواهد شد. همچنین کلیه اطلاع‌رسانی‌های مربوطه در مقاطع قابل تعریف برای دانشجو انجام خواهد شد.

بستر این راهکار به‌گونه‌ای است که دانشگاه می‌تواند کلیه فرایندهای مربوط به خود را با استفاده از امکانات بسیار گسترده و انعطاف پذیر در این سیستم با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان پیاده سازی نماید.

برخی از امکانات این راهکار

  • مدیریت کلیه اطلاعات دانشجویان و روابط مورد نیاز
  • یکپارچگی با کلیه کانال های ارتباطی
  • بهره گیری از پورتال یکپارچه دانشجویان جهت ارتباط مؤثرتر و ساده‌تر دانشجویان با دانشگاه ...
  • مدیریت کامل چرخه درخواست‌های دانشجویان
  • امکان مشاهده وضعیت خدمات دانشجویان برای مدیران از طریق داشبوردهای مدیریتی با در نظر گرفتن سطوح امنیتی تعریف شده
  • ثبت کلیه فعالیت‌های پرسنل
نرم افزار مدیریت ارتباط با دانشجویان SRM سامانه های مدیریت

 

پورتال دانشجویان

دانشجویان دانشگاه می‌توانند با ورود به پورتال دانشجویان کلیه خدمات قابل استفاده و یا کلیه فرایندهای مربوط خود را مشاهده نموده و درخواست‌های خود را برای دانشگاه ارسال نمایند. همچنین می‌توانند در هر لحظه با ورود به پورتال از وضعیت درخواست‌های خود مطلع شده و از این طریق با دانشگاه تعامل داشته باشند. همچنین ایشان می‌توانند وضعیت سایر درخواست‌های خود را که از سایر کانال‌های ارتباطی (به عنوان مثال حضوری) به دانشگاه ارائه کرده‌اند را از این طریق پیگیری و در جریان روند مربوطه قرار گیرند. پورتال دانشجویان در یکپارچگی کامل با نرم افزار مدیریت ارتباطات دانشجویان است و به‌سادگی و سرعت جهت پوشش فرایندهای جدید (حتی توسط راهبران سیستم دانشگاه پس از گذراندن دوره های مربوطه) بدون نیاز به دانش برنامه نویسی قابل توسعه خواهد بود.
 

یکپارچگی با مراکز تماس

در اولین سطح کاربران با استفاده از محصول callSys که امکان یکپارچگی با طیف وسیعی از مراکز تماس را دارد با نرم افزار CRM سازمان یکپارچه خواهد شد و کاربران از امکانات POP UP و مشاهده پرونده دانشجویان و سوابق تماس بهره مند خواهند شد و مدیران نیز در لحظه آخرین آمار را از طریق داشبوردها رویت خواهند نمود. در سطوح گسترده تر امکان یکپارچگی منوی تلفنی با نرم افزار CRM فراهم می شود و امکان ثبت درخواست در نرم افزار CRM از طریق منو برای دانشجویان به صورت خودکار فراهم می شود. بررسی صحت کد دانشجویی، وضعیت فعلی دانشجو، مسیر دهی تماس ها بر اساس شخص تماس گیرنده به صورت پویا و اطلاعات پروفایل مخاطبان تنها نمونه هایی از سناریوهای پیاده سازی شده با استفاده از راهکارهای یکپارچگی نرم افزار CRM و مراکز تماس هستند.

پوشش سایر کانال‌های ارتباطی

کلیه تعاملات با مخاطبان از طریق راه های ارتباطی گوناگون در نرم افزار CRM ثبت می شوند. به عنوان مثال کلیه پیامک های ارسالی به دانشجویان و یا پیامک های دریافت شده از ایشان از طریق افزونه smSys به صورت یکپارچه و خودکار در پروفایل دانشجویان ذخیره می شود. همچنین در مورد راه ارتباطی فکس و نامه نیز امکان ثبت کلیه موارد در سیستم وجود دارد. در صورت استفاده از سیستم پیام پورتال نیز کلیه این موارد در پروفایل دانشجو به صورت یکپارچه با سایر اطلاعات ذخیره خواهد شد.
با توجه به پوشش کامل راه ارتباطی Email، کلیه ایمیل های وارده و یا ارسال شده به مخاطبان (چه از طریق نرم افزار CRM و چه از طریق Outlook) به صورت خودکار در پرونده مخاطب ثبت و در صورت داشتن دسترسی های مربوطه قابل مشاهده و رهگیری خواهد بود.

 

حوزه‌های تحت پوشش

 

پوشش کامل چرخه درخواست های دانشجویان

برای هر یک از انواع درخواست های ارائه شده دانشجویان نیاز است که شروط جداگانه ای  توسط نرم افزار بررسی شده و فرایند متفاوتی جهت انجام طی شود. انجام بسیاری از این امور و یا بررسی پیش نیازهای مربوطه به صورت انسانی کاری بسیار زمان بر، هزینه زا و غیر بهینه است که با سیستماتیک کردن این فرایندها علاوه بر ارتقای سطح خدمات دانشگاه، امکان وضع سیاست های متعدد و پیاده سازی این موارد در سیستم دانشگاه برای مدیریت فراهم می شود. همچنین ایشان می توانند در هر لحظه با دریافت گزارشات و یا مشاهده داشبوردهای متعدد دید کلی و دقیقی نسبت به وضعیت امور در حوزه های مختلف به دست آورند.

به عنوان مثال دانشجویان در طول دوره تحصیل خود در مقاطع مختلف اقدام به ارائه درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل می نمایند. در راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت سامانه های مدیریت ایشان با مراجعه به پورتال دانشجویان می توانند اقدام به ثبت درخواست خود نموده و کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت درج در گواهی صادر شده را تعیین نمایند. پس از ثبت درخواست کلیه پیش نیازی های لازمه جهت صدور گواهی به صورت خودکار بررسی می شوند. به عنوان مثال وضعیت نیمسال جاری دانشجو، تعداد واحدهای مانده دانشجو، وضعیت فراغت از تحصیل، میزان بدهی و ... بررسی می شوند و در هر مرحله در صورت نداشتن شرایط درخواست لغو و اطلاع رسانی های مربوطه به دانشجو به صورت خودکار از طریق کانال های مختلف ارتباطی، به عنوان مثال پیامک، پست الکترونیک و یا پیام پورتال انجام خواهد شد. در صورتی که دانشجو شرایط لازم جهت صدور درخواست را داشته باشد به صورت خودکار و بر اساس قالب های نامه از پیش تعریف شده نامه مربوط به گواهی اشتغال به تحصیل ساخته شده و در سیستم اتوماسیون اداری نیز ثبت و شماره نامه را دریافت خواهد نمود. همچنین امکان فکس و یا ایمیل خودکار نامه آماده شده به دانشجو نیز وجود دارد.

درخواست های دانشجویان

نرم افزاری یکپارچه با سیستم آموزشی دانشگاه

قسمت بسیار مهمی از اطلاعات دانشجویان در سیستم آموزشی دانشگاه تشکیل می شود و نیاز است که در یک سیستم یکپارچه ارتباط با دانشجویان کلیه این اطلاعات به صورت بروز در اختیار باشد.

جهت انجام بسیاری از فرایندهای دانشجویان نیاز است که اطلاعات بروز شده ای در پورتال دانشجویان در اختیار ایشان قرار بگیرد که این مهم با انجام یکپارچگی بین سیستم آموزشی دانشگاه با نرم افزار مدیریت ارتباط با دانشجویان سریعاً فراهم خواهد شد. با انجام این مهم و بسته به امکاناتی که سیستم آموزشی دانشگاه در اختیار قرار خواهد داد امکان خودکارسازی بسیاری از فرایندهای آموزشی در راهکار مدیریت ارتباط با دانشجویان شرکت سامانه های مدیریت وجود خواهد داشت.

تجربیات متعددی در این زمینه فراهم شده و عملیات مربوط به یکپارچه سازی با سایر سیستم های آموزشی مورد استفاده در دانشگاه های ایران انجام شده است. در این مورد می توانید با واحد فروش سامانه های مدیریت در تماس بوده تا نسبت به امکان یکپارچه سازی با سیستم آموزشی دانشگاه خود اطمینان حاصل فرمائید.

یکپارچگی CRM و سیستم آموزشی دانشگاه

نظرسنجی از دانشجویان و پایش نتایج

نظر سنجی یکی از محصولات بسیار انعطاف پذیر سامانه های مدیریت است. از آنجایی که معمولاً نظرسنجی ها برای تعیین دقیق حوزه هدف با سوالات متعدد همراه است بهترین رسانه جهت جمع آوری نظرات پورتال ها هستند. محصول نظرسنجی سامانه های مدیریت به پورتال مشتریان اضافه شده و راهبران سازمان می توانند پس از گذراندن دوره آموزشی راهبری پیشرفته اقدام به طراحی و انتشار نظرسنجی ها نمایند.

در سوی دیگر می توان از طریق بر اساس تک تک جواب های ارائه شده توسط دانشجویان به پرسشنامه ها اقدام به اجرای گردش کار نموده و فرایند مخصوصی را صدا زد. همچنین می‌توان آمار نظرسنجی های ثبت شده مربوطه را برای یک درس و یا استاد خاص در لحظه از طرق مختلف مشاهده نمود.

در سوی دیگر مدیریت ارشد دانشگاه می تواند همواره به نتایج نظرسنجی ها از طریق داشبوردهای حاضر شده برای ایشان دسترسی داشته و نظرات را پایش نماید. همچنین مدیریت می تواند با استفاده از قابلیت های Drill Down داشبوردها خیلی سریع به اطلاعات مورد نظر خود با کلیک بر روی نمودارها دسترسی پیدا کند.

انعطاف پذیری و پویایی در حوزه فرایندهای دانشگاه

در هر سازمانی فرایندها همواره در معرض تغییر و بهبود قرار دارند و سازمان پویا سازمانی است که بتواند سریعاً خود را با تغییرات جدید همراه سازد. در دانشگاه ها با توجه به تعدد و وسعت مخاطبان و همجنین مراودات بسیار گسترده ایشان نیاز به بستری جهت مدیریت فرایندهای سازمان وجود دارد. بستر محصول Microsoft CRM و راهکار مدیریت ارتباط با دانشجویان سامانه های مدیریت با توجه به امکانات بسیار گسترده در حوزه سفارشی سازی و همچنین شکل گری اطلاعات کامل از دانشجو پاسخگوی این نیاز به بهترین شکل خواهد بود.

شما می توانید در نرم افزار SRM دانشگاه موجودیت ها، فرم ها، فیلدها و ... مختلف را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و فقط با داشتن دانش تحلیل فرایند و گذراندن دوره های آموزشی راهبری سامانه های مدیریت ایجاد نموده و حتی این موارد را در پورتال دانشجویان قرار دهید. همچنین امکانات مربوط به گردش کار بسیار قدرتمند مایکروسافت پشتیبان شما جهت پیاده سازی دقیق فرایندها خواهد بود.

با این وجود شما می توانید همواره فرایندهای سازمان را نگهداری و در حوزه های مد نظر توسعه دهید.

فرایندهای جدید

نرم افزاری یکپارچه با سایر نرم افزارهای دانشگاه

با توجه به اینکه راهکار مدیریت ارتباط با دانشجویان شرکت سامانه های مدیریت بر بستر نرم افزار مایکروسافت CRM بنا شده است، امکان یکپارچه سازی این راهکار با سایر نرم افزارهای استاندارد وجود دارد. مایکروسافت CRM از کانال های ارتباطی متعددی امکان ایجاد این ارتباط و یکپارچگی را فراهم می کند که با توجه به دانش تیم فنی شرکت سامانه های مدیریت نمونه های موفق بسیار زیادی امروزه در این مورد وجود دارد.

برای مثال امکان یکپارچه نمودن نرم افزار مدیریت ارتباط با دانشجویان با نرم افزار اتوماسیون اداری وجود دارد. با انجام این یکپارچگی و همچنین استفاده از قابلیت های سیستم docSys سامانه های مدیریت امکان تولید خودکار مستند و یا نامه و ثبت آن در سیستم اتوماسیون اداری وجود دارد. با انجام این مهم بسیاری از فرایندهای سازمان می تواند به گونه ی موثرتری انجام شود و همچنین پروفایل کاملتر و یکپارچه ای از مخاطبان در SRM تشکیل شود.

بررسی امکان یکپارچه سازی با سایر نرم افزارهای دانشگاه در صورت درخواست نیز قابل انجام است و در صورت تایید تیم فنی سامانه های مدیریت این مهم به صورت سفارشی انجام خواهد شد.

یکپارچگی با سایر نرم افزارها

پروفایلی کامل و یکپارچه از همه اطلاعات دانشجویان

دسترسی به پروفایلی کامل از مخاطبان بر اساس سیاست های امنیتی سازمان همواره یکی از عناصر بسیار مهم در هر نرم افزار CRM است. در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت شما قادر خواهید بود که به کلیه فعالیت های انجام شده با دانشجویان با جزئیات دسترسی پیدا کنید. این فعالیت ها در صورت بهره مندی شما از محصولات callSys، smSys و ... به صورت خودکار ایجاد و وارد پروفایل دانشجو می شوند.

همچنین شما می‌توانید سابقه تحصیلی دانشجو را به صورت کامل (در صورت وجود دسترسی) مشاهده نموده و کلیه درخواست های ثبت شده ایشان و سوابق مربوطه را مشاهده و پیگیری نمایید. کلیه این اطلاعات در قابل های متنوع از قبیل فرم ها، نماها، گزارشات، نمودارها و داشبوردها قابل دسترس خواهد بود. همچنین امکانات بسیار قدرتمند و گسترده در حوزه امنیت و دسترسی به اطلاعات نیز بر روی تک تک موجودیت ها و یا حتی فیلدهای اطلاعاتی جهت اطمینان از صحت گردش اطلاعات در سطح دانشگاه در سیستم قابل تعریف است.

پروفایل مخاطبان با علم به اینکه هر سازمان ممکن است اطلاعات خاص منظوره ای از مخاطبان خود را داشته باشد به صورت کامل انعطاف پذیر بوده و با امکاناتی نظیر اضافه نمودن انواع فیلدهای اطلاعاتی و برقراری روابط با موجودیت های جدید همواره پروفایل کاملی را از مخاطب در اختیار داشته باشید.

پروفایل مشتریان

کلیه اطلاعات در قالب های متنوع در دسترس شماست

نرم افزار CRM دانشگاهی سامانه های مدیریت با تکیه بر قابلیت های بستر خود امکان ارائه انواع مختلف نماها، نمودارها، داشبوردها و گزارشات را در اختیار شما قرار می دهد. این محیط که کاملا به صورت wizard امکان طراحی را در اختیار قرار می دهد برای کلیه کاربران سازمان در صورت داشتن دسترسی های مربوطه قابل دسترس خواهد بود. کاربران می توانند برای خود نماهای شخصی بسازند، بر روی اطلاعاتی که مشاهده می نمایند نمودار بسازند و این موارد را با یکدیگر به اشتراک نیز بگذارند. همچنین می توانند ترکیب های مختلفی از نماها و نمودارها را برای خود در قالب داشبورد فراهم آورده و همواره جهت مدیریت بهتر امور خود پایش نمایند.

مدیران دانشگاه نیز در سطحی بالاتر بر روی کلیه اطلاعات مربوطه می توانند به داشبوردهای سیستم دسترسی داشته و همواره اطلاعات عملکردی مجموعه را پایش نمایند. به عنوان مثال می توانند به آمار درخواست های روزانه دسترسی داشته باشند و یا آمار تماس را در هر بخش به صورت جداگانه در نموداری دیگر مشاهده نمایند. همچنین می توانند با استفاده از امکانات Drill Down نمودارها بر روی نمودار مورد نظر کلیلک کرده و بر اساس فیلد اطلاعاتی خاصی اطلاعات را فیلتر نمایند.

یکی دیگر از نمودارهایی که معمولاً کاربرد زیادی دارد و مدیریت صحیح آن تاثیر بسیار مثبتی را بر روی عملکرد کارشناسان خواهد داشت استفاده از مدیریت اهداف است. افراد دارای دسترسی می توانند در سیستم برای موارد و شاخص های گوناگون هدف تعریف کرده و وضعیت پیشرفت اهداف را در هر لحظه پیگیری نمایند. این مهم در کنار سایر امکانات مدیریت وظایف امکان ارتقای سطح خدمت رسانی دانشگاه و کسب استانداردهای مختلف را فراهم می آورد.

داشبورد بانکی

 

ویژگی‌های برجسته


قابل استفاده بر بستر وب و موبایل

کاربران می توانند با استفاده از محیط وب و یا از طریق موبایل با نرم افزار CRM کار کنند.

سفارشی سازی و توسعه سریع و آسان

نیازمندی های خاص سازمان شما پس از تحلیل سریعاً در بستر نرم افزار CRM قابل پیاده سازی است.

یکپارچه با Outlook

کاربران می‌توانند در همان محیط آشنای Outlook با نرم افزار CRM کار کنید.

یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها

با تکیه بر تجربه‌های موجود امکان یکپارچه سازی نرم افزار با روش‌های نوین با سایر نرم افزارهای سازمان وجود دارد.

نرم افزاری امن و قابل انطباق

امنیت بالا و قابلیت استفاده از مکانیسم های مختلف هویت سنجی در کنار امکانات گسترده جهت پیاده سازی مدل امنیتی مورد نیاز

داشبوردها و گزارشات متنوع

کلیه کاربران می توانند نماها، گزارشات، نمودارها و داشبوردهای متعدد ساخته و یا از موارد موجود استفاده کنند.

بهره مندی از آموزش‌های راهبری

آموزش هایی به روش ماهیگیری برای راهبران سیستم سازمان مبتنی بر به روش های سامانه های مدیریت

خدمات استقرار و پشتیبانی ارزش محور

خدمات استقرار و پشتیبانی توسط کارشناسان مجرب برای تضمین ایجاد ارزش در سازمان شما.

مقالات مرتبط

نرم افزار CRM مناسب برای بانک ها
اطلاعات بیشتر +

داستان موفقیت دانشگاه قرآن و حدیث

دانشگاه قرآن وحدیث، از مؤسسات آموزش عالی غیردولتی منحصر به فرد در حوزه مباحث حدیثی در کشور به شمار می‌آید. دانشگاه قرآن و حدیث با کسب رتبه‌های تک‌رقمی در آزمون تحصیلات تکمیلی و المپیادها و کسب درصد بالای قبولی در مقطع کارشناسی ارشد، علاوه‌بر موفقیت‌های درخشانی که در بخش آموزش حضوری بدست آورده است...

پورتال دانشجویان قرآن و حدیث
اطلاعات بیشتر +

پورتال خدمات دانشجویان سامانه های مدیریت

این پورتال بر مبنای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مایکروسافت و راهکار مدیریت خدمات دانشجویی بنا شده است. پورتال خدمات دانشجویان به عنوان درگاهی جهت ارائه خدمات مرتبط با دانشجویان است و امکان پیاده‌سازی کلیه فرایندهای دانشجویی برای مجموعه‌های دانشگاهی در آن فراهم است...

Microsoft Dynamics CRM راه حلی برای چالش‌های دانشگاهی
اطلاعات بیشتر +

Microsoft Dynamic CRM راه حلی برای چالش‌های دانشگاهی

هدف اصلی این مقاله که اکنون به طور جزئی‌تر به بررسی آن خواهیم پرداخت، بررسی پنج راهحل برای دریافت ارزش بیشتر از چرخه عمر دانشجویان در دانشگاه با استفاده از پلتفرم قوی MS CRM است، در ابتدا چالش‌هایی که دانشگاه با آن‌ها روبروست را مورد بررسی قرار خواهیم داد...

 

با ما تماس بگیرید

 

بالا