+

با سامانه‌های مدیریت در تماس باشید:

شرکت سامانه‌های مدیریت با شناخت و تحلیل نیازمندی‌های این صنعت و با تکیه بر تجربیات موفق خود در پیاده سازی راهکارهای CRM در شرکت های حوزه نشر، راهکارهای خاص منظوره این صنعت را ارائه نموده است. مدیریت ارتباط با انواع ذی‌نفعان شامل مؤلفین، مشتریان، دبیران، ویراستاران و ... به همراه مدیریت حوزه‌های بازاریابی، فروش و مدیریت وظایف از قسمت‌های کلیدی این راهکار است.

در ادامه با کلیات این راهکار و محصولات و خدمات مربوطه بیشتر آشنا می‌‌شویم.

 

راهکار CRM صنعت نشر

از جمله مزایای استقرار و پیاده سازی این راهکار در صنعت نشر می‌توان به این موارد اشاره کرد: طراحی و پیاده‌سازی سیستم بازاریابی و روابط عمومی شامل ساختاردهی تیم‌های بازاریابی، مدیریت اطلاعات مشتریان، فرایندهای عضو گیری، فرایندهای تخصیص کتاب و گرفتن بازخورد، مدیریت کمپین‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، مدیریت سرنخ‌ها یا مشتریان بالقوه و فرایندهای گزارش‌گیری و کنترل، یکپارچه سازی کانال‌های ارتباطی پورتال، پیامک، تلگرام و ایمیل، طراحی و پیاده سازی پورتال سازمانی به صورت کاملا یکپارچه با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، طراحی و پیاده سازی یکپارچه باشگاه دبیران، شکل‌دهی پروفایل مشتریان به صورت کاملا منسجم و یکپارچه، ایجاد بستر مناسب جهت توسعه‌های سیستمی آتی اعم از سیستم‌های یکپارچه فروش، انبار، فروشگاه اینترنتی، باشگاه‌ دانش آموزان و اولیا، فرایند تألیف و ... در جهت اهداف کلان سازمان در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان.

برخی از امکانات این راهکار

  • یکپارچگی کلیه کانال‌های ارتباطی با ذی‌نفعان شامل ایمیل، تلفن، پیامک، تلگرام، فکس و ...
  • امکان تعریف انواع دسته‌بندی‌ها برای محصولات و ذکر جزئیات هر محصول
  • مدیریت شرایط همکاری با اجزای شبکه توزیع شامل نحوه همکاری، قیمت و تخفیفات
  • مدیریت فرآیند بازاریابی شامل بخش بندی بازار و مدیریت کمپین‌ها
  • مدیریت فرآیند فروش شامل سرنخ‌ها، فرصت‌ها، پیش فاکتورها و سفارشات
  • مدیریت موجودی انبار و کنترل موجودی حین فرآیند فروش
  • مدیریت وصول مطالبات و یکپارچگی با سیستم‌های حوزه مالی
  • پورتال‌های فروش محصولات و ارتباط با ذی‌نفعان به صورت یکپارچه با CRM
  • امکان طراحی و پیاده سازی Mobile App یکپارچه با CRM برای مشتریان سازمان
  • بهره‌گیری از انواع گزارشات، نمودارها و داشبوردهای در لحظه و پویا

 

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان صنعت نشر سامانه های مدیریت

 

نرم افزار CRM صنعت نشر

نرم افزار CRM قدرتمند و انعطاف‌پذیر

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت سامانه های مدیریت بر بستر نرم افزار قدرتمند و بین المللی Microsoft Dynamics CRM استوار است. این نرم افزار امکانات بسیار گسترده‌ای را در محیطی آشنا و کاربرپسند و در یکپارچگی کامل با سایر نرم افزارها (مانند مجموعه نرم افزارهای Office) ارائه می‌نماید. نرم افزار Microsoft CRM یک بستر اولیه را جهت توسعه و سفارشی‌سازی نرم افزار جهت پوشش نیازمندی‌های خاص هر صنعت و یا سازمانی ارائه می‌کند و بر اساس این رویکرد امکانات گسترده ای جهت سفارشی‌سازی و توسعه سیستم ارائه می‌نماید.

برخی از امکانات نرم افزار Microsoft CRM
  • پیاده سازی فرایندهای سازمان با استفاده از موتور گردش کار قدرتمند
  • امکان تعریف موجودیت، فرم، فیلد، نما، نمودار، داشبورد،‌ گزارش و بسیاری از امکانات سفارشی سازی دیگر
  • مدل امنیتی متنوع و قدرتمند
  • امکان استفاده در محیط وب،‌ موبایل و اپلیکیشن
  • امکانات مدیریت وظایف قدرتمند و انعطاف‌پذیر
  • بهره‌مندی از زبان فارسی و تقویم شمسی

 

مدیریت کانال‌های ارتباطی

نرم افزار CRM سامانه های مدیریت امکان مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان را در درون نرم افزار CRM فراهم کرده است. در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، مدیریت یکپارچه مرکز تماس تلفنی، پیام کوتاه، ایمیل، پورتال‌ و وب‌سایت‌های سازمان‌ها، تلگرام، اپ موبایل، نمابر و نامه به‌صورت کاملا هوشمند و یکپارچه با نرم افزار CRM صورت می‌گیرد.
 

بازاریابی، فروش و خدمات

تمامی فعالیت‌ها و امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان به صورت کاملا یکپارچه، در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، مدیریت می‌شوند. بخش‌بندی بازار، طرح‌ریزی و مدیریت کمپین‌های بازاریابی، مدیریت سرنخ‌های فروش، فرصت‌ها، پیش فاکتورها، فاکتورها، موجودی انبار، و حتی مدیریت وصول مطالبات، مدیریت شکایات، نظرسنجی‌ها و کلیه امور حوزه خدمات پس از فروش به صورت کاملا یکپارچه در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، مدیریت می‌شوند.

هوش تجاری

یک سیستم CRM به هدف خود نمی‌رسد مگر آنکه گزارشات و داشبوردهای تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه‌ای را برای تصمیم‌گیری مدیران سازمان فراهم نماید. در واقع داده‌هایی که به‌صورت کاملا یکپارچه از کلیه کانال‌های ارتباطی و همچنین عملیات بازاریابی، فروش و خدمات سازمان به‌دست آمده است. با استفاده از قابلیت‌های درون نرم افزار، هوشمندی تجاری را در حوزه CRM سازمان در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت فراهم کرده است.
با توجه به پوشش کامل راه ارتباطی Email، کلیه ایمیل های وارده و یا ارسال شده به مخاطبان (چه از طریق نرم افزار CRM و چه از طریق Outlook) به صورت خودکار در پرونده مخاطب ثبت و در صورت داشتن دسترسی های مربوطه قابل مشاهده و رهگیری خواهد بود.

 

حوزه‌های تحت پوشش

 

ساختاردهی مسیر حل مشکلات سیستمی سازمان

به‌دنبال رشد و توسعه سازمان‌های فعال در حوزه نشر، نیاز به ایجاد یک ساختار استاندارد و منسجم اطلاعاتی و مدیریتی برای حرکت به سوی یک سازمان مستحکم و توانمند مطرح گردید. به طوری که تعریف ساختار سازمانی (تعریف Business Unitهای مختلف به صورت درختی، تعریف تیم‌ها و گروه‌های کاری)، سیستم گزارش‌گیری و داشبورد مدیریتی در مورد فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اهداف، تعریف لایه‌های مختلف دسترسی بر اساس نمودار سازمانی از جمله قابلیت‌هایی است که برای شرکت‌های فعال صنعت نشر ایجاد شده است.

 

یکپارچه‌سازی پورتال، پیامک و ایمیل

یکپارچه‌سازی راه‌های ارتباطی در جهت ارتقای خدمات به مشتریان از طریق فراهم نمودن بسترهای مختلف ارتباطی (پورتال، ایمیل، پیامک) سبب شده است تمامی اطلاعات ورودی و خروجی سازمان به صورتی کاملا یکپارچه روی پروفایل مشتری و رویداد مربوطه شکل گیرد. راهبران این سازمان از طریق همین اطلاعات، قادر خواهند بود به تصویر جامعی از هر مشتری و حوزه‌هایی که به خدمات بهتری نیاز دارند، دست یابند. به منظور اینکه شرکت‌های صنعت نشر بتوانند به منابع مختلفی که از طریق آنها اطلاعات مشتریان وارد سازمان می‌شود، توجه داشته باشند و مشخص کنند که در حال حاضر این داده‌ها در کجا و به چه شکل ذخیره شده‌اند و چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد، کانال‌های ارتباطی پورتال، تلگرام، فکس، پیامک و ایمیل یکپارچه‌سازی شده است.

 

پیاده‌سازی سیستم بازاریابی، فروش و خدمات

قابلیت‌های ساختاردهی تیم‌های بازاریابی، فروش و خدمات، مدیریت اطلاعات مشتریان، فرآیند عضوگیری، فرآیند تخصیص کتاب و گرفتن بازخورد آن و روابط عمومی از دیگر نتایج حاصل شده از پیاده سازی راهکار CRM صنعت نشر خواهد بود.

پیاده‌سازی پورتال سازمانی به صورت کاملا یکپارچه

کلیه اطلاعات و ساختارهای پورتال‌های صنعت نشر از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری سامانه‌های مدیریت که بر بستر نرم افزار Microsoft Dynamics CRM پیاده‌سازی شده است، قابلیت به‌روزرسانی را دارد. به عبارت دیگر کلیه فرم‌ها و نماهای پورتال، همان فرم‌ها و نماهای نرم افزار CRM خواهد بود و برای به‌روزرسانی آنها، کافیست در محیط CRM تغییرات لازم را اعمال و پورتال به‌روزرسانی گردد. یکپارچگی فرایندها با وب‌سایت و پورتال سازمان، کاهش محسوس هزینه‌های نگه‌داری را به‌دنبال دارد. به عبارت دیگر به‌روزرسانی‌ها با ساده‌ترین روش در پورتال انجام خواهد شد و این امکان را فراهم خواهد کرد تا پورتال سازمانی پورتالی به‌روز، پویا، کامل و یکپارچه باشد.

پیاده‌سازی کاملا یکپارچه باشگاه مشتریان

با پیاده‌سازی پورتال سازمانی به صورت کاملا یکپارچه با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، شرکت های این حوزه از یک پورتال سازمانی جامع بر بستر قدرتمند مایکروسافت CRM بهره می‌برد. انعطاف‌پذیری بسیار بالا و قابلیت توسعه‌ی پورتال سازمانی از دیگر مزایایی است که سازمان ها را قادر ساخته است کلیه‌ی نیازهای آتی خود از قبیل گسترش طولی و عرضی باشگاه‌های مشتریان (منظور از گسترش طولی، افزایش قابلیت‌ها و امکانات یک باشگاه همچون باشگاه دبیران و منظور از گسترش عرضی، ایجاد باشگاه‌های جدید مشتریان همچون باشگاه دانش‌آموزان، باشگاه اولیا و ... برای سازمان‌هاست)، فروشگاه اینترنتی و ... را در همین بستر برآورده سازد.

 

 

ویژگی‌های برجسته


قابل استفاده بر بستر وب و موبایل

کاربران می توانند با استفاده از محیط وب و یا از طریق موبایل با نرم افزار CRM کار کنند.

سفارشی سازی و توسعه سریع و آسان

نیازمندی های خاص سازمان شما پس از تحلیل سریعاً در بستر نرم افزار CRM قابل پیاده سازی است.

یکپارچه با Outlook

کاربران می‌توانند در همان محیط آشنای Outlook با نرم افزار CRM کار کنید.

یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها

با تکیه بر تجربه‌های موجود امکان یکپارچه سازی نرم افزار با روش‌های نوین با سایر نرم افزارهای سازمان وجود دارد.

نرم افزاری امن و قابل انطباق

امنیت بالا و قابلیت استفاده از مکانیسم های مختلف هویت سنجی در کنار امکانات گسترده جهت پیاده سازی مدل امنیتی مورد نیاز

داشبوردها و گزارشات متنوع

کلیه کاربران می توانند نماها، گزارشات، نمودارها و داشبوردهای متعدد ساخته و یا از موارد موجود استفاده کنند.

بهره‌مندی از آموزش‌های راهبری

آموزش هایی به روش ماهیگیری برای راهبران سیستم سازمان مبتنی بر به‌روش‌های سامانه های مدیریت

خدمات استقرار و پشتیبانی ارزش محور

خدمات استقرار و پشتیبانی توسط کارشناسان مجرب برای تضمین ایجاد ارزش در سازمان شما.

مقالات مرتبط

داستان موفقیت نشر گل واژه
اطلاعات بیشتر +

پیاده سازی CRM در نشر گل واژه

به‌دنبال رشد و توسعه سازمان نشر گل واژه، نیاز به ایجاد یک ساختار استاندارد و منسجم اطلاعاتی و مدیریتی برای حرکت به سوی یک سازمان مستحکم و توانمند برای نشر گل واژه مطرح گردید. در این راستا همکاری مشترک و صمیمانه دو سازمان، منجر به ساختاردهی مسیر حل مشکلات سیستمی نشر گل واژه شد.

کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش
اطلاعات بیشتر +

کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش

امروزه مصرف کنندگان با سیل عظیمی از محصولات و خدمات مواجه‌اند و مشتریان سازمان‌ها برای انتخاب یک محصول یا خدمت از بین هزاران گزینه مشابه در این اقیانوس پرتلاطم، بیش از پیش نیاز به اطلاع‌رسانی و پاسخگو بودن سازمان‌ها دارند. در واقع یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان در حین تصمیم به خرید، اطمینان از شرایط ...

راهکار بسته های کاری
اطلاعات بیشتر +

راهکار مدیریت بسته های کاری

مدیریت وظایف پروژه همواره یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های مهم در هر سازمان است. سامانه های مدیریت به‌منظور مدیریت هر چه بهتر تعهدات سازمان (به‌ویژه حوزه مشتریان) برای سازمان‌های گوناگون راهکاری را تحت عنوان مدیریت بسته های کاری (work package) ارائه می‌نماید. ...

 

با ما تماس بگیرید

 

بالا