+

با سامانه‌های مدیریت در تماس باشید:

مشتری یکی از مهم‌ترین اجزای هر شرکت بازرگانی است. مدیریت بهتر مشتری در یک شرکت بازرگانی به مثابه مدیریت بهتر کل مجموعه است. با توجه به اهمیت این حوزه، شرکت سامانه‌های مدیریت راهکاری جامع و یکپارچه را جهت مدیریت کلیه امور مشتریان در شرکت‌های بازرگانی پیشنهاد می‌کند. گستره این راهکار از پوشش نیازمندی‌های بازاریابی مجموعه آغاز شده و کلیه فرآیندهای فروش، وصول مطالبات، فاکتورها، مدیریت موجودی انبار، مدیریت قطعات، فرآیندهای گارانتی و خدمات پس از فروش، پورتال‌های فروش و خدمات پس از فروش، باشگاه مشتریان و یکپارچگی با سیستم‌های مالی را پوشش می‌دهد.

در ادامه با کلیات این راهکار و محصولات و خدمات مربوطه بیشتر آشنا می‌‌شویم.

 

راهکار CRM شرکت‌های بازرگانی

راهکار شرکت‌های بازرگانی با هدف پوشش نیازهای بازاریابی، فروش و خدمات صنایع این حوزه آماده و در بسیاری از شرکت‌ها استقرار و پیاده سازی شده است. با توجه به نقش شرکت‌های بازرگانی در بازار کسب‌وکارها و پر رنگ بودن قسمت خدمات آنها، این راهکار با تمرکز بر روی سرویس های قابل ارائه می‌تواند کمک کننده و اثربخش باشد.

بستر این راهکار به‌گونه‌ای است که سازمان‌ها می‌توانند کلیه فرایندهای مربوط به خود را با استفاده از امکانات بسیار گسترده و انعطاف پذیر در این سیستم با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان پیاده سازی نمایند.

برخی از امکانات این راهکار

  • امکان تشکیل لیست‌های بازاریابی و مدیریت کمپین‌ها
  • یکپارچگی کلیه کانال‌های ارتباطی اعم از ایمیل، تلفن، پیامک، تلگرام، فکس و ...
  • امکان پیاده‌سازی انواع فروشگاه اینترنتی یکپارچه با بستر CRM
  • امکان پیاده‌سازی پورتال مشتریان
  • مدیریت سرنخ‌ها و فرصت‌های فروش
  • مدیریت محصولات و لیست‌های قیمت و تخفیف
  • مدیریت سفارشات
  • مدیریت قطعات محصول و گارانتی محصولات
  • مدیریت موجودی انبار و ثبت انواع حواله ورود و خروج
  • مدیریت کلیه درخواست‌های خدمات پس از فروش مشتریان
  • مدیریت وصول مطالبات و یکپارچگی با نرم افزارهای مالی
  • امکان طراحی Mobile App برای مشتریان سازمان یکپارچه با CRM
  • بهره گیری از انواع گزارشات، نمودارها و داشبوردهای در لحظه و پویا

 

راهکار CRM شرکتهای بازرگانی

 

نرم افزار CRM شرکت های بازرگانی

نرم افزار CRM قدرتمند و انعطاف‌پذیر

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت سامانه های مدیریت بر بستر نرم افزار قدرتمند و بین المللی Microsoft Dynamics CRM استوار است. این نرم افزار امکانات بسیار گسترده‌ای را در محیطی آشنا و کاربرپسند و در یکپارچگی کامل با سایر نرم افزارها (مانند مجموعه نرم افزارهای Office) ارائه می‌نماید. نرم افزار Microsoft CRM یک بستر اولیه را جهت توسعه و سفارشی‌سازی نرم افزار جهت پوشش نیازمندی‌های خاص هر صنعت و یا سازمانی ارائه می‌کند و بر اساس این رویکرد امکانات گسترده ای جهت سفارشی‌سازی و توسعه سیستم ارائه می‌نماید.

کلیه امور فعالیت های بازاریابی، فروش و خدمات در بستر این نرم افزار اتفاق خواهد افتاد و کلیه درخواست‌های واصله به دانشگاه از طریق کانال‌های مختلف ارتباطی در این نرم افزار به صورت خودکار ثبت و در مسیر فرایندهای از پیش تعریف شده به سرانجام خواهد رسید.

برخی از امکانات نرم افزار Microsoft CRM
  • پیاده سازی فرایندهای سازمان با استفاده از موتور گردش کار قدرتمند
  • امکان تعریف موجودیت، فرم، فیلد، نما، نمودار، داشبورد،‌ گزارش و بسیاری از امکانات سفارشی سازی دیگر
  • مدل امنیتی متنوع و قدرتمند
  • امکان استفاده در محیط وب،‌ موبایل و اپلیکیشن
  • امکانات مدیریت وظایف قدرتمند و انعطاف‌پذیر
  • بهره‌مندی از زبان فارسی و تقویم شمسی

 

مدیریت کانال‌های ارتباطی

نرم افزار CRM سامانه های مدیریت امکان مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان را در درون نرم افزار CRM فراهم کرده است. در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، مدیریت یکپارچه مرکز تماس تلفنی، پیام کوتاه، ایمیل، پورتال‌ و وب‌سایت‌های سازمان‌ها، تلگرام، اپ موبایل، نمابر و نامه به‌صورت کاملا هوشمند و یکپارچه با نرم افزار CRM صورت می‌گیرد.
 

بازاریابی، فروش و خدمات

تمامی فعالیت‌ها و امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان به صورت کاملا یکپارچه، در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، مدیریت می‌شوند. بخش‌بندی بازار، طرح‌ریزی و مدیریت کمپین‌های بازاریابی، مدیریت سرنخ‌های فروش، فرصت‌ها، پیش فاکتورها، فاکتورها، موجودی انبار، و حتی مدیریت وصول مطالبات، مدیریت شکایات، نظرسنجی‌ها و کلیه امور حوزه خدمات پس از فروش به صورت کاملا یکپارچه در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت، مدیریت می‌شوند.

هوش تجاری

یک سیستم CRM به هدف خود نمی‌رسد مگر آنکه گزارشات و داشبوردهای تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه‌ای را برای تصمیم‌گیری مدیران سازمان فراهم نماید. در واقع داده‌هایی که به‌صورت کاملا یکپارچه از کلیه کانال‌های ارتباطی و همچنین عملیات بازاریابی، فروش و خدمات سازمان به‌دست آمده است. با استفاده از قابلیت‌های درون نرم افزار، هوشمندی تجاری را در حوزه CRM سازمان در نرم افزار CRM سامانه های مدیریت فراهم کرده است.
با توجه به پوشش کامل راه ارتباطی Email، کلیه ایمیل های وارده و یا ارسال شده به مخاطبان (چه از طریق نرم افزار CRM و چه از طریق Outlook) به صورت خودکار در پرونده مخاطب ثبت و در صورت داشتن دسترسی های مربوطه قابل مشاهده و رهگیری خواهد بود.

 

حوزه‌های تحت پوشش

 

راهکار بازاریابی و فروش

بعد از پیاده سازی راهکارهای بازاریابی و فروش قابلیت‌هایی نظیر به سیستم اضافه می‌شود: ثبت سرنخ‌های فروش و روال مدیریت سرنخ تا دستیابی به نتیجه، امکان ارسال ایمیل‌های گروهی به مشتریان، امکان مشاهده تمامی فعالیت‌های انجام گرفته و برنامه‌ریزی شده برای هر مشتری، تخصیص تمامی امکانات مربوط به یک کاربر به کاربر دیگر در هنگام جایگزینی کاربر جدید، ارتباط دادن هر فرصت فروش (استعلام)، پیشنهاد قیمت، سفارش و صورتحساب به پروژه مرتبط به خود، ثبت فرصت‌های فروش، پیشنهادات قیمت، سفارشات و صورتحساب‌ها در سیستم داشبورد وضعیت فرصت‌های فروش و دلایل مربوط به هر وضعیت، امکان گردش پیشنهاد قیمت مشتری در سازمان و دریافت تأییدیه از بخش‌های مربوطه و امکان تقسیم‌بندی مشتریان و تخصیص به کاربران فروش مربوطه بر اساس بخش‌بندی بازار.

راهکار بازاریابی و فروش

راهکار مدیریت خدمات پس از فروش

مدیریت سرویس‌های استاندارد و دستگاه‌ها امکان تعریف سرویس‌ها، عملیات استاندارد و کد عملیات بر روی هر سرویس. امکان تعریف گروه منابع خدماتی ارائه‌دهنده هر سرویس. امکان ایجاد فعالیت خدماتی برای پرسنل سازمان بر اساس سرویس‌های موجود. امکان ثبت دستگاه بر روی هر سفارش (با توجه به اینکه یک محصول در هر سفارش می‌تواند بیشتر از یک عدد به فروش برسد و هر نمونه از این محصول کد ساخت منحصر به فرد دارد، امکان ثبت دستگاه بر روی سفارش نیز وجود خواهد داشت). امکان ثبت کد ساخت دستگاه بر روی دستگاه. امکان ثبت عملیات‌ها (سرویس‌ها)ی استاندارد انجام شده بر روی هر دستگاه. قابلیت مشاهده پروفایل سرویس‌های انجام‌شده برای هر دستگاه در سیستم. راه‌اندازی اولیه امکان مدیریت و گردش کار درخواست‌های راه‌اندازی اولیه دستگاه در سیستم. امکان ضمیمه نمودن فرم اعلام آمادگی جهت راه‌اندازی اولیه. پشتیبانی و خدمات پس از فروش امکان ثبت موردهای خدماتی مشتریان از طریق فعالیت‌ها (به طور مثال بر اساس یک نامه مکتوب یا یک تماس تلفنی که در خصوص تعمیر یک دستگاه است یک مورد خدماتی در سازمان ایجاد گردد). امکان ثبت فعالیت خدماتی برای کارشناسان به منظور رفع مورد. امکان مشاهده وضعیت موارد خدمات پشتیبانی. امکان فعال‌سازی مجدد موارد خدماتی در صورتی‌که رفع مورد مورد تایید مشتری نباشد. امکان برنامه‌ریزی فعالیت‌های خدماتی توسط مسئول مربوطه برای تکنسین‌های فنی. امکان ثبت و مشاهده زمان انجام فعالیت‌های خدماتی کاربران و تیم‌ها بر روی تقویم کاری سازمان.

مدیریت خدمات پس از فروش

راهکار مدیریت وصول مطالبات

راهکار مدیریت وصول مطالبات در پی پاسخگویی به یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمان‌ها با آن روبه‌رو هستند. این نرم افزار با هدف مدیریت تعهدات پرداخت‌های مشتری و به صورت کاملا یکپارچه با نرم افزار مایکروسافت CRM تولید شده است. هنگامی که یک سفارش در سازمان به‌وجود می‌آید، پیرو این سفارش تعهدات پرداختی نیز برای مشتری به‌وجود خواهد آمد، مدیریت کارآمد و اثربخش این پرداخت‌ها آن چیزی است که سیستم مدیریت وصول مطالبات به دنبال آن است به عبارت دیگر با استفاده از نرم افزار مدیریت وصول مطالبات خواهیم دانست به موجب چه چیزی، از چه کسی، چه مقدار، در چه مقاطعی، به چه روشی پرداختی انجام شده یا باید انجام شود.

بعد از پیاده سازی راهکار وصول مطالبات قابلیت‌هایی نظیر: امکان هدف‌گذاری برای تیم‌های خدمات و یا سایر واحدها، تیم‌ها و اشخاص سازمان بر اساس میزان دریافت‌های ریالی، پیش‌بینی و محاسبه نرخ ورودی‌های مالی سازمان از سمت مشتریان در بازه‌های زمانی مختلف و مقایسه آن با تعهدات، برآورد و محاسبه مجموع دریافت‌های مالی از یک مشتری در یک بازه زمانی مشخص امکان مقایسه دریافت‌های تعهد شده با دریافت‌های واقعی و مکان ثبت ضمانت‌نامه‌های مربوط به سفارشات به شرکت‌های آسانسوری اضافه می‌شود.

مدیریت وصول مطالبات

راهکار مدیریت انبار

بعد از پیاده سازی سیستم مدیریت انبار در شرکت‌های آسانسوری امکانات و قابلیت‌های زیر به آن اضافه خواهد شد: امکان تعریف تعداد نامحدود انبار کالا، امکان ثبت دستگاه‌ها یا محصولات انبار، امکان بررسی موجودی فروش در هنگام ثبت سفارش، امکان مشاهده محصولات انبار و موجودی هر یک بر روی هر انبار، امکان مشاهده محصولات انبار مربوط به یک محصول مشخص در انبارهای مختلف و موجودی هر یک بر روی فرم محصول امکان ثبت حواله خروج محصولات انبار، امکان مشاهده حواله‌های خروج مربوط به یک محصول انبار بر روی فرم محصول انبار، امکان ثبت حواله بین انبار، امکان چاپ حواله خروج با قالب مشخص، امکان چاپ حواله بین انبار با قالب مشخص، امکان چاپ لیبل ارسال برای هر سفارش، امکان چاپ مجوز خروج بر روی هر سفارش، امکان ثبت حواله خروج از طریق یک سفارش، امکان مشخص نمودن محصول انبار بر روی هر قلم پیش فاکتور، قلم سفارش و قلم فاکتور، امکان مشخص نمودن یک انبار پیش فرض فروش به‌ازای کلیه سفارشات و امکان گزارش‌گیری از کلیه محصولات انبار، موجودی و موجودی حاضر هر یک و مشاهده میزان موجودی هر محصول انبار از طریق داشبورد موجودی انبار

مدیریت انبار

سیستم تدارکات

بعد از پیاده سازی سیستم تدارکات قابلیت‌هایی زیر به سیستم اضافه می‌شود: امکان ثبت درخواست خرید توسط افراد دارای دسترسی ثبت درخواست خرید در سیستم، امکان ثبت شناسه به درخواست‌های خرید ثبت شده به منظور پیگیری، امکان ثبت محصول و تعداد مورد نیاز محصول بر روی هر درخواست خرید، امکان ثبت تاریخ مورد نیاز برای دریافت محصول توسط واحد ثبت‌کننده بر روی هر درخواست خرید، امکان سفارش‌گذاری برای خرید اقلام توسط واحد بازرگانی، امکان اتصال چند درخواست خرید به سفارشات خرید به منظور مدیریت سفارشات، امکان ثبت اقلام مورد نیاز در هر سفارش و تعداد سفارش‌گذاری شده، امکان ثبت تاریخ پیش‌بینی از ورود اقلام سفارش به انبار، امکان ثبت فعالیت‌های مختلف بر روی سفارش خرید از مرحله دریافت پیش‌فاکتور از تولیدکننده تا ورود کالا به انبار، امکان ثبت وضعیت بر روی هر سفارش (دریافت پیش‌فاکتور از تأمین‌کننده، تأیید پیش‌فاکتور، صدور دستور پرداخت، ارسال سوئیفت، هماهنگی با شرکت حمل، معرفی شرکت حمل به فروشنده، ارسال کالا به گمرک، اعلامیه ورود، ترخیص کالا، خروج از گمرک، درب خروج و در راه)، امکان ثبت آلارم در وضعیت‌های مختلف هر سفارش خرید، امکان ارسال ایمیل و پیامک در وضعیت‌های مورد نیاز هر سفارش خرید به مدیران سازمان و مشتری، امکان ثبت فعالیت‌های مربوط به هر وضعیت سفارش خرید و عطف نمودن آن فعالیت به سفارش خرید مربوطه، یکپارچگی با سیستم انبار در هنگام ورود کالا به انبار، امکان عطف نمودن حواله‌های ورود کالا به هر سفارش خرید، امکان گزارش‌گیری از وضعیت سفارش‌های خرید و فعالیت‌های انجام شده در هر وضعیت.

سیستم تدارکات

سیستم مدیریت بسته های کاری

سامانه های مدیریت به‌منظور مدیریت هر چه بهتر تعهدات سازمان (به‌ویژه حوزه مشتریان) برای سازمان‌های گوناگون راهکاری را تحت عنوان مدیریت بسته‌های کاری (work package) ارائه می‌نماید. با تکیه بر این راهکار می‌توان بر اساس استانداردها و متدولوژی سازمان به‌ازای سفارشات و اقلام و سفارشات تعهدی سازمان، اقدام به برنامه‌ریزی و ایجاد خودکار بسته‌های کاری و تخصیص این موارد به متولی‌های مربوطه نمود.

بدین صورت علاوه بر اینکه مقدمات لازم جهت محاسبه هزینه و حتی فایده هر حوزه تعهدی و یا بسته کاری فراهم می‌شود، در هر لحظه می‌توان از آخرین وضعیت هر تعهد انجام شده به مشتری آگاه شد.

بعد از پیاده سازی راهکار مدیریت بسته‌های کاری قابلیت‌هایی نظیر: امکان تعریف الگوی بسته های کاری بر مبنای هر خدمت یا محصول، امکان تعریف بسته‌های کاری به صورت سلسله مراتبی، امکان مدیریت سطوح خدمات (OLA) برای هر بسته کاری، امکان اجرای گردش کار و اطلاع‌رسانی برای محدوده‌های هشدار و اتمام مهلت مجاز، امکان تعریف انواع بسته‌های کاری و متولی انجام آن، تعریف خودکار بسته‌های کاری و تخصیص به متولیان مربوطه و امکان تعیین مهلت، متولی انجام و تعیین متولی نوع بسته کاری به شرکت‌های آسانسوری اضافه می‌شود.

مدیریت بسته های کاری

سیستم جامع نظرسنجی

نظرسنجی از مشتریان یکی از سامانه‌هایی است که می‌تواند با یکپارچه شدن با کانال‌های مختلف ارتباطی اثربخشی به مراتب بیشتری پیدا کند. در این سیستم می‌توان نظرسنجی‌های مختلفی را طراحی نمود و بنا به تناسب، از طرق مختلف اقدام به جمع‌آوری این نظرات نمود. به صورت کلی نظرات مشتریان از کانال‌های تلفن، پیامک، تلگرام، پورتال و یا از طریق یکپارچگی با مرکز تماس قابل اخذ است.

علاوه بر نظرسنجی از مشتریان در مورد هر درخواست انجام شده‌ی ایشان می‌توان اقدام به طراحی و اجرای نظرسنجی‌های دیگری نیز نمود. به عنوان مثال درباره‌ی نظر مشتریان درباره‌ی گستره‌ی فعالیت‌های شرکت یک نظرسنجی طراحی و اجرا نمود یا در مورد نظر پردازنده‌ها از کیفیت پایانه‌ها و خدمات ارائه شده به ایشان یک نظرسنجی طراحی و اجرا نمود. انعطاف‌پذیری و یکپارچه بودن این سامانه نقش کلیدی در اجرایی شدن آن در سازمان را دارد.

برخی از ویژگی‌های سامانه نظرسنجی شرکت سامانه‌های مدیریت به شرح زیر است: شرکت در نظرسنجی به 2 صورت عمومی و یا با وارد شدن به سامانه برای مشتریان (در صورت پیاده‌سازی پورتال مشتریان)- امکان وارد شدن مشتریان سازمان به سامانه نظرسنجی و شرکت در نظرسنجی با توجه دسترسی‌ها- امکان آماده‌سازی و ساخت فرم‌های نظرسنجی بر اساس موضوعات مختلف در محیط CRM- امکان مدیریت فرم‌های پاسخگویی مشتریان بر اساس پاسخ‌های ارائه شده توسط مشتری- امکان برقراری شرط در هنگام پاسخگویی به سؤالات توسط طراح نظرسنجی- امکان هدایت نمودن مشتریان به یک مسیر (URL) خاص بر اساس پاسخ‌ها و روال طراحی نظرسنجی- امکان مدیریت گردش فرم‌های نظرسنجی در سازمان به منظور تأیید فرم‌ها قبل از انتشار نهایی- امکان طراحی سؤالات نظرسنجی در حالت‌های متنوع همانند ارسال نظرات به صورت متن و پاسخ به سؤالات چندگزینه‌ای- امکان ارائه گزارشات تحلیلی از داده‌های نظرسنجی- امکان ثبت رکوردهای نظرسنجی از طریق وب سایت به همراه ثبت اطلاعاتی همچون IP و نام کاربری پاسخ‌دهنده‌های نظرسنجی- امکان طراحی استایل و قالب نظرسنجی به صورت ساده و در فرم‌های CRM- امکان گرفتن خروجی نظرسنجی‌ها در قالب فرمت‌های اکسل و ورد و ...- امکان چاپ گزارشات آماده با توجه به قالب‌های از پیش تعریف‌شده- امکان طراحی انواع داشبوردها بر روی نظرسنجی‌های مختلف- امکان ثبت نظرسنجی از کانال‌های مختلف از قبیل پورتال، تلگرام و پیامک- امکان ارسال انواع هشدارها بر اساس داده‌های نظرسنجی- امکان تعریف گردش کار بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در نظرسنجی- یکپارچگی کامل با بستر Microsoft Dynamics CRM

سیستم نظرسنجی

 

ویژگی‌های برجسته


قابل استفاده بر بستر وب و موبایل

کاربران می توانند با استفاده از محیط وب و یا از طریق موبایل با نرم افزار CRM کار کنند.

سفارشی سازی و توسعه سریع و آسان

نیازمندی های خاص سازمان شما پس از تحلیل سریعاً در بستر نرم افزار CRM قابل پیاده سازی است.

یکپارچه با Outlook

کاربران می‌توانند در همان محیط آشنای Outlook با نرم افزار CRM کار کنید.

یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها

با تکیه بر تجربه‌های موجود امکان یکپارچه سازی نرم افزار با روش‌های نوین با سایر نرم افزارهای سازمان وجود دارد.

نرم افزاری امن و قابل انطباق

امنیت بالا و قابلیت استفاده از مکانیسم های مختلف هویت سنجی در کنار امکانات گسترده جهت پیاده سازی مدل امنیتی مورد نیاز

داشبوردها و گزارشات متنوع

کلیه کاربران می توانند نماها، گزارشات، نمودارها و داشبوردهای متعدد ساخته و یا از موارد موجود استفاده کنند.

بهره‌مندی از آموزش‌های راهبری

آموزش هایی به روش ماهیگیری برای راهبران سیستم سازمان مبتنی بر به‌روش‌های سامانه های مدیریت

خدمات استقرار و پشتیبانی ارزش محور

خدمات استقرار و پشتیبانی توسط کارشناسان مجرب برای تضمین ایجاد ارزش در سازمان شما.

مقالات مرتبط

داستان موفقیت شرکت یکتا تهویه اروند
اطلاعات بیشتر +

داستان موفقیت شرکت یکتا تهویه اروند

یکتا تهویه اروند امروز با تکیه بر سیستم یکپارچه و کارآمد مدیریت ارتباط با مشتریان، مشارکتی پویا و تعاملی سازنده و اثربخش با مشتریان خود دارد. راهکار مدیریت فروش خدمات و مدیریت خدمات پس از فروش، یکی از راهکارهایی است که بر پایه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به صورت کاملا نظام‌مند و منسجم پیاده‌سازی شده است...

کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش
اطلاعات بیشتر +

کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش

امروزه مصرف کنندگان با سیل عظیمی از محصولات و خدمات مواجه‌اند و مشتریان سازمان‌ها برای انتخاب یک محصول یا خدمت از بین هزاران گزینه مشابه در این اقیانوس پرتلاطم، بیش از پیش نیاز به اطلاع‌رسانی و پاسخگو بودن سازمان‌ها دارند. در واقع یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان در حین تصمیم به خرید، اطمینان از شرایط بعد از خرید یا خدمات پس از فروش سازمان‌ها می‌باشد...

راهکار بسته های کاری
اطلاعات بیشتر +

راهکار مدیریت بسته های کاری

مدیریت وظایف پروژه همواره یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های مهم در هر سازمان است. سامانه های مدیریت به‌منظور مدیریت هر چه بهتر تعهدات سازمان (به‌ویژه حوزه مشتریان) برای سازمان‌های گوناگون راهکاری را تحت عنوان مدیریت بسته های کاری (work package) ارائه می‌نماید. ...

 

با ما تماس بگیرید

 

بالا