`

پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

انتظارات مشتریان در سال 2020

عادل پورقنبر    1396/2/26 - 16:00    0

انتظارات مشتری در سال 2020 

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که در سال 2020 مدیریت تجربه مشتری (CEM) چگونه خواهد بود؟ آیا سازمان شما برای رویارویی با وضعیت و انتظارات جدید آمادگی خواهد داشت؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها و پی بردن به این موضوع، می‌بایست درک درستی از انتظارات و چگونگی رفتار مشتری داشته باشیم. 

در این اینفوگراف راه‌حل‌هایی برای کسب‌وکارها در دهه‌های آینده پیشنهاد می‌شود و موارد زیر در آن بررسی خواهند شد.

  • چگونگی انتظارات و خواسته‌های مشتریان در سال 2020
  • چگونگی تغییرات در تجربه های مشتری 
  • 5 راه برای ایجاد تجربه مشتری ایده آل 

 

 

همان‌طور که در این مقاله و اینفوگراف به آن اشاره شده است یکی از راه‌ها برای رسیدن به نقطه مطلوب و عقب نماندن از رقبایتان پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سازمانتان خواهد بود. 

 

‫افزایش تعاملات با مشتریان توسط CRM اجتماعی

عادل پورقنبر    1396/2/11 - 14:00    0

CRM اجتماعی 

CRM اجتماعی یک فلسفه و استراتژی کسب‌وکار است. توسط این استراتژی شما می‌توانید بر روی بازاریابی توصیه‌ای جهت محصولات و خدمات‌تان نیز حساب باز کنید. 

فلسفه‌ای که دیگر مشتری، هدف نهایی آن نبوده و کاربران رسانه‌های اجتماعی هدف اصلی هستند. با این تعریف، مشتری صرفا خریدار محصول نیست و در حقیقت فراتر از محصول را از سازمان‌ها تهیه کرده است. توسط این استراتژی شما می‌توانید بر روی بازاریابی توصیه‌ای جهت محصولات و خدمات‌تان نیز حساب باز کنید. 

راهکار CRM اجتماعی باعث می‌شود تا از پلت‌فرم‌های مختلف استفاده کنید، قوانین کسب‌وکار را بهبود دهید و رشد سریع‌تری را تجربه کنید. 

در اینفوگراف زیر نحوه بهره‌مندی از این راهکار جامع و همچنین چگونگی افزایش تعاملات با مشتریان به تفصیل توضیح داده شده است. 

 

 

‫7 قدم تا انتخاب بهترین CRM

عادل پورقنبر    1396/1/20 - 14:00    0

 

در دنیای امروز اهمیت نرم افزار سی آر ام بر کسی پوشیده نیست. سیستمی که شما با آن می‌توانید به بهترین شکل ممکن نیازهای اساسی مهم‌ترین بخش‌های سازمانتان یعنی بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را پوشش داده و گامی رو به جلو برای ‫کنار زدن رقبا و تثبیت در بازار بردارید. قطعا برای پیاده‌سازی اثربخش سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، به ویژه در سازمان‌های بزرگ و گسترده‌ و همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن تمامی اجزای یک شرکت، می‌بایست مطالعه و تحقیق گسترده‌ای انجام شده و بهترین گزینه را انتخاب نمود. از سویی دیگر با توجه به اینکه اکثر پروژه‌های پیاده‌سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در جهان (در ایران که به جای خود!) با شکست همراه شده‌اند، اهمیت شناخت و دقت لازم برای انتخاب نرم افزار CRM مناسب دوچندان می‌شود. 

در اینفوگراف زیر با توجه به موارد ذکر شده، 7 نکته مهم و اساسی برای انتخاب CRM مطرح شده است که می‌توانند راهگشای تصمیم بهتر برای انتخاب گزینه مناسب باشد. یقینا تجربه و توانایی متخصصین این حوزه می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سؤالات و ابهامات باشد. در همین راستا متخصصین سامانه‌های مدیریت برای مشاوره و راهنمایی در این موارد آماده همکاری با شما هستند. 

 

چگونه در سال 96 هزینه های ناشی از خدمات بد به مشتریان را کاهش دهیم؟

عادل پورقنبر    1395/12/28 - 10:30    0

 

شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که حوزه خدمات پس از فروش کلیدی‌ترین بخش هر سازمان است. افزایش حجم فروش محصولات و خدمات سازمان‌ها صرفا با فروش به مشتریان جدید به دست نمی‌آید و در دنیای رقابتی امروز می‌بایست حتما به بخش خدمات پس از فروش برای راضی نگه داشتن مشتریان و فروش مجدد به آنها تلاش مضاعفی صورت گیرد. از دیگر سو، رضایت مشتریان با شناخت خواسته‌ها و انتظارات آنان حاصل می‌شود. در اینفوگراف زیر برآوردی از میزان سطح خواسته‌های مشتریان ارائه شده است. 

‫CRM؛ راهکاری برای موفقیت

عادل پورقنبر    1395/11/26 - 11:00    0

 

امروزه سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان، فروش و ارائه محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند. یکی از ابزارهای مدیریتی مناسب که جهت مشتری‌مداری هدفمند در شرکت‌ها به کار گرفته می‌شود، CRM است. CRM) Customer Relationship Management) شامل تمام جنبه‌های تعامل است که در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات، یک شرکت با مشتریان خود برقرار می‌کند. 

 

اینفوگراف آماده شده زیر شامل مزایای برخورداری از نرم‌افزار سی آر ام، CRM اجتماعی و راه‌حل‌هایی جهت کمک به بهبود فرآیند فروش است. به چگونگی کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش از طریق نرم افزار CRM و به تبع آن افزایش بهره‌وری در این اینفوگراف اشاره شده است. امروزه توجه به مشتری و برطرف‌ کردنن  نیازهای او، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی شرکت‌ها برای افزایش فروش و درآمدزایی تلقی می‌شود. 

 

 

در مرکز تلفن سازمانتان چه می‌گذرد؟

عادل پورقنبر    1395/11/20 - 12:02    0

 

امروزه حوزه خدمات مشتریان، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مشتریان، سازمان‌ها را بر اساس آن، مورد قضاوت و ارزیابی قرار می‌دهند. لذا شناخت دقیق نیازهای حوزه خدمات مشتریان و تحلسل سیستمی آن و رسیدن به راهکاری اثربخش جهت پوشش نیازهای سازمان در این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای مثال وظیفه یک نرم افزار خدمات پس از فروش توانمند، پیاده‌سازی ابزاریِ راهکار به دست آمده در جهت افزایش بهره‌وری سازمان است. نرم افزار خدمات پس از فروش می‌بایست با سیستم‌های فروش و بازاریابی و همچنین کانال‌های ارتباطی با مشتری، یکپارچگی کاملی داشته باشد. امروزه مدیریت کانال‌های ارتباطی اعم از تلفن، پیامک، وب‌سایت، ایمیل، فکس، شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های موبایل و ... به یکی از نیازهای اساسی سازمان تبدیل شده است. با وجود گستردگی و تنوع روز افزون کانال‌های ارتباطی، همچنان ارتباط میان سازمان و ذی‌نفعانش از طریق تلفن از مرسوم‌ترین و مهم‌ترین راه‌های ارتباطی سازمان‌ها محسوب می‌شود و مدیریت اثربخش و کارآمد این کانال ارتباطی به صورت ویژه توسط مدیران سازمان‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد. در اینفوگراف زیر به آمارهای مهمی از نحوه خدمات‌دهی سازمان‌ها از طریق سیستم ارتباط تلفنی اشاره شده است که قطعا می‌تواند دید مناسب‌تری به مدیران کسب‌وکار برای تصمیم‌گیری بهتر جهت بهبود خدمات‌دهی از این کانال ارتباطی بدهد. استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند بهترین راهکار برای رسیدن به این هدف باشد. 

‫15 دلیلی که باعث می‌شود در سال 2017 مشتریان‌تان علاقه‌ای به شما نداشته باشند

عادل پورقنبر    1395/10/12 - 10:00    0

یکی از اهداف مهم هر سازمان و کسب‌وکاری راضی نگه داشتن مشتریان فعلی و ارائه خدمات مطلوب مورد نظر آنهاست. در جهان رقابتی امروز، ارزش قائل شدن برای مشتری و احترام به خواسته‌های او مزیت مهمی محسوب می‌شود.

به بهانه فرارسیدن سال نو میلادی، در این اینفوگراف قصد داریم به دلایل نارضایتی مشتریان بر اساس آخرین آمارها بپردازیم. عواملی که با وجود عدم توجه بسیاری از مدیران سازمان‌ها از مهم‌ترین علل کاهش ارزش مشتریان سازمان هستند.

‫کاربرد نرم افزار CRM در وفاداری به برند شرکای راهبردی

عادل پورقنبر    1395/9/22 - 10:00    0

امروزه، شناخت و پيش‌بينی نيازهای مشتريان براي بنگاه اقتصادی جهت کسب مزيت رقابتی و بخش‌بندی بازار ضروری است. مشتری عامل كليدی و محوری در تقويت چابکی سازمان قلمداد می‌شود و جهت‌گيری كليه اهداف، استراتژی‌ها و منابع پیرامون جذب و نگه‌داری مشتری می‌باشد. حفظ و تقويت وفاداری مشتريان برای شركت‌هايی كه دغدغه حفظ و توسعه جايگاه رقابتی خود در بازار را دارند، چالشی استراتژيک تلقی می‌شود. یکی از ابزارهایی که شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از آن مشتريان خود را به منظور بهينه‌سازی ارزش در بلند مدت انتخاب و مدیریت کنند، نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) است. نرم افزار CRM به عنوان یک رويکرد، مشتريان را هسته اصلی کسب‌وکار معرفی می‌کند و موفقيت شرکت را به مديريت مؤثر روابط با آنها وابسته می‌داند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فرصت‌هایی را برای ایجاد روابط مطلوب با مشتریان فراهم می‌کند. اما آیا شما از این نرم افزار به عنوان ابزاری برای ایجاد وفاداری به برند شرکای راهبردی استفاده می‌کنید؟

پیاده سازی نرم افزار خدمات پس از فروش برای بهبود فرآیند مستمر

اسماعیل توسلی    1395/9/21 - 15:00    1

 

هیچ کسب‌وکاری به طور تصادفی و اتفاقی به موفقیت دست نیافته است. معمولا کسب‌وکارهای موفق با وجود برنامه‌ریزی استراتژیک، اجرای هدفمند و مداوم، بازخورد مؤثر و بهبود فرآیند مستمر موفق به برتری بر سایر رقبای خود در این محیط پُر تلاطم می‌شوند. برای کاربرانی که از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) استفاده می‌کنند، بازخورد خدمات بسیار مهم و ارزشمند تلقی می‌شود. لذا چگونه شما بازخوردی مداوم از رفتار مشتریان خود برای فرآیندهای کسب‌وکار و نرم افزارهای کاربردی سی آر ام هم‌چون نرم افزار مایکروسافت CRM و ... بدست می‌آورید؟ جهت پاسخ به این سؤال نیاز به شاخص‌های عملکردی بیش از پیش احساس می‌شود. به عنوان مثال، سنجش، تحلیل و کنترل کردن تمامی داده‌های مفیدی که در نرم افزارهای کاربردی به‌ ویژه نرم افزار CRM ثبت و جمع‌آوری شده است، یک منبع بسیار ارزشمند برای هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. نکته‌ی بسیار مهمی که اکثر کسب‌وکارها بدان توجه ندارند این است که با استقرار و پیاده‌سازی نرم افزار (Customer Relationship Management (CRM کار آن‌ها به پایان نمی‌رسد، در واقع این تازه شروع کار است.

آمارهایی از خدمات پس از فروش

عادل پورقنبر    1395/9/10 - 10:00    0

 

یکی از دغدغه‌های همیشگی و اصلی مشتریان در فرآیند تصمیم به خرید، اطمینان از شرایط بعد از خرید یا خدمات پس از فروش سازمان‌ها است. آنها انتظار دارند: جواب سؤال های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند، اگر خریدشان معیوب شد تعویض شود، جانب مشتریان رعایت شود و در صورت اشکال رفع ایراد صورت بگیرد. 

موضوع خدمات پس از فروش برای هر سازمانی که به نوعی عرضه کننده محصول و یا ارائه دهنده خدمات است صدق می‌کند. نرم افزار خدمات پس از فروش جهت اطمینان از عملکرد کارامد، اثربخش و پویای بخش خدمات و ایجاد هماهنگی بین عناصر سیستم خدماتی سازمان به کار می‌رود و امروزه سازمان‌های زیادی در حال استفاده و بهره‌برداری از آن هستند. مزایای استفاده از این نرم افزار را می‌توانید در مقاله "کارکرد نرم افزار خدمات پس از فروش" مطالعه کنید.

در این اینفوگرافیک ضمن ارائه آمارها، نکات مهمی را از خدمات سازمان‌ها ارائه می‌دهیم.   

بالا