پشتیبانی سامانه‌های مدیریت

1 پورتال مشتریان.
2 تماس با سامانه‌های مدیریت (30 خط).
3 ارسال پیامک.

در صورت حل نشدن مشکل شما می‌توانید با ارسال پست الکترونیک به Support@bmsd.ir با ما در تماس بوده و از خدمات پشتیبانی استفاده نمائید.

ساعات کاری

 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 8 الی 17

سامانه های مدیریت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت یکپارچه ارتباطات

سامانه‌های مدیریت

پیشرو در ارائه راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

ارائه‌دهنده حرفه‌ای‌ترین محصولات و خدمات در حوزه CRM


تجربه‌ای حرفه‌ای برای مشتریانی حرفه‌ای

راه‌اندازی نسل جدید پورتال مشتریان سامانه‌های مدیریت

منطبق بر به‌روزترین تکنولوژی‌های مبتنی بر وب

Microsoft Dynamics CRM 2013-BMSD

منطبق بر به‌روزترین استانداردهای شرکت مایکروسافت

فارسی‌ساز و تقویم شمسی  Microsoft Dynamics CRM 2016

تقویم شمسی مستقل از زبان

سامانه های مدیریت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت یکپارچه ارتباطات

فرصتی ایده‌آل، جهت ارائه خدمات متمایز و یکپارچه

راهکارهای پورتال سامانه‌های مدیریت

یکپارچگی کامل با بستر Microsoft Dynamics CRM

سامانه های مدیریت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت یکپارچه ارتباطات

راهکارهای CRM سامانه‌های مدیریت

حرفه‌ای‌ترین راهکارها بر بستر Microsoft Dynamics CRM

 
 

سامانه‌های مدیریت حرفه‌ای‌ترین خدمات و محصولات را در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان با محوریت ایجاد بیشترین ارزش در سازمان شما ارائه می‌دهد.

رویکرد حرفه‌ای، خدمات و محصولات متفاوت و تجربیات موفق ما در پیاده‌سازی نرم‌افزار CRM، راهگشای ایجاد ارزش در سازمان شما خواهد بود.

آخرین مقالات

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

انتظارات مشتریان در سال 2020

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که در سال 2020 مدیریت تجربه مشتری (CEM) چگونه خواهد بود؟ آیا سازمان شما برای رویارویی با وضعیت و انتظارات جدید آمادگی خواهد داشت؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها و پی بردن به این موضوع، می‌بایست درک درستی از انتظارات و چگونگی رفتار مشتری داشته باشیم.  در این اینفوگراف راه‌حل‌هایی برا ...

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

‫CRM در صنعت بیمه

در این ویدئو فرآیندهایی که می‌توان برای صنعت بیمه تعریف کرد و همچنین چگونگی مدیریت این فرآیندها به تفصیل توضیح داده شده است. چگونگی نحوه تعامل با بیمه شده و پاسخگویی به او در جهت افزایش رضایت‌مندی و بهبود خدمات پس از فروش از جمله مزایای راهکار بیمه‌ای پیاده‌سازی شده بر بستر مایکروسافت داینامیک سی آر ام است. گزارش‌های کاربر ...

عکس موجود نمی باشد
اطلاعات بیشتر +

‫افزایش تعاملات با مشتریان توسط CRM اجتماعی

CRM اجتماعی یک فلسفه و استراتژی کسب‌وکار است. توسط این استراتژی شما می‌توانید بر روی بازاریابی توصیه‌ای جهت محصولات و خدمات‌تان نیز حساب باز کنید.  فلسفه‌ای که دیگر مشتری، هدف نهایی آن نبوده و کاربران رسانه‌های اجتماعی هدف اصلی هستند. با این تعریف، مشتری صرفا خریدار محصول نیست و در حقیقت فراتر از محصول را از سازم ...

بالا